|

نفیسه جون هرچی بود بار فالوورا کرد؛ "بیشعور نمیفهمی ما چی میکشیم"

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر جنجالی ایرانی است که اینبار به علنا به کاربران و منتقدین خود توهین کرد و ان ها را کم شعور خطاب نمود.

لینک کوتاه کپی شد
3

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است که این روزها بسیار کم کار شده اما در عوض یک اینستاگرامی پر کار است و مدام از احوالات خود چه خوب چه بد پست و استوری منتشر می کند.

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن برخلاف نقش های مظلومی که در سریال ها داشت در واقعیت بسیار تند و تیز و قرتی می باشد.گاهی حرف ها و یا تیپ و ظاهر این بازیگر زن مورد انتقاد قرار می گیرد چون ناخوشایند است! البته ناگفته نماند گاهی این رفتار ها از سوی هنرمندان از عمد می باشد تا کمی خود را بر سر زبان ها بی اندازند. 

از این ها که بگذریم نفیسه خانم خودش خیلی موارد خصوصی زندگی اش را با جزئیات برای کاربران به اشتراک می گذارد اما تا نظرات منفی و انتقاد را می بیند عصبانی شده و به مردم توهین می کند. وی چندی پیش هم با انتشار ویدیویی از خود واکنشی تند نسبت به کاربران نشان داد و آن ها را نادون و کم شعور خطاب کرد!

(یکی نیست بگه خانم با شعور و دانا شما اگه از حاشیه ناراحت بودی که ازدواج و طلاق و هزار مورد دیگه زندگی خصوصیتو پهن اینستاگرام نمیکردی!)

پس وقتی چنین افرادی هر موردی را انتشار می دهند از لاکچری بازی ها گرفته تا نمایش اندام و بوس بازی هایشان با آقای شوهر، دیگر نباید از انتقاد مردم به این شدت واکنش نشان دهند چون خودشن چنین اجازه ای داده اند و قطعا هم نظرات مختلفه و قرار نیست همه مردم طرفدار آن ها باشند. در ادامه نمونه ای از مورد خصوصی خانم بازیگر را مشاهده می کنید که در صفحه میلیونی اش منتشر کرده بود!

ناگفته نماند خانم بازیگر هنوز از شوهر جدیدشون رونمایی نکرده اند.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از بازیگرانی است که علاقه زیادی هم به تبلیغات و مدل شدن دارد. وی به تازگی هم هوای مدل شدن کرده و بعد از مدتی دوباره این کار را انجام داد.

 البته که هر کسی را در اون حد آرایش کنی و به طور حرفه ای عکاسی و فتوشاپش را انجام دهی چنین زیبا می شود، خانم های بازیگر ایرانی هم که همه خود را برای این جایگاه مناسب می دانند!

نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن:

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شده است. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد.

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهدی کریمی ارسالی در

    مردم زندگی شون شد سه تا بازیگر روشن رهنما حمیدی بابا بیاد برید کنار باد بیاد پیرزنها

  • ناشناس ارسالی در

    آدم بیشعور ونادان تویی عزیزم تو اگه دوست داری کسی در مورد زندگیت نظر نده چرا تا آب میخوریم میزارین داخل فضای مجازی

  • فرهاد ارسالی در

    برو گمشو برات کافیه

  • ناشناس ارسالی در

    کم شعور و نادون امثال تو و اون بهاره عقده ای هستین ک نمیخوایین بفهمین هم وطنان تون چی می‌کشین چون براتون مهم نیس
    برای شما چیزی ک مهمه فقط خودتونه ک هیچ ارزش و جنبه مثبتی هم ندارین برای جامعه عوضی ها

  • مریم ارسالی در

    احمق نفهم
    مسائل خصوصی و شخصی جاش توی فضای مجازی نیست
    تو که میزاری پس شخصی و خصوصی نیست
    اگه مردم ببینن و تایید کنن خوبن
    خوششون نیاد و حقیقت رو بگن میشن بی‌شعور
    بی‌شعور تویی که نمیدونی وقتی مساله ای وارد این فضا شد
    دیگه شخصی نیست
    چشمت کور نزار
    یا تحمل بازخوردش رو داشته باش

  • عباس ارسالی در

    اگر زندگی خصوصیت به خودت مربوطه غلط می کنی اون با کاری های دیگه پخش میکنی تو اگر تربیت خانوادگی داشتی اوضاعت این نبود، به جای این کارا برو بیماری گواتر رو درمان کن،

  • دوست ارسالی در

    شما که دست به فحشت عالیه ،دیگه چرا باید خانم روشن ناراحت بشویید پس چنین فردی با این ادبیات سخیف لمپنی خودش را معرفی می کند می خواهد غیر مستقیم به مخاطب بفهماند فحش خورش هم به اندازه دادن توهین وفحش به دیگران هم خوب است ،انچه برای خود می پسندی برای دیگران بپسند خانم روشن ،.

  • مریم ارسالی در

    خانم روشن من نه صفحه شخصی تو اینستا دارم نه اصلا اهل فضای مجازیم به عنوان یه هموطن میخوام بگم اگه دوست ندارین قضاوت بشین و برای خودتون حاشیه درست کنین دم به دم موضوعات خصوصی زندگیتون رو به اشتراک نذارین. که باز بعدش هم وطناتون رو نادون و بی‌شعور بخونین. براتون آرزوی موفقیت میکنم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها