|

"مارال خانم" یه فشن رفت فاز مدل گرفتَتش؛ فرجاد از شلوار لُنگی رسید به توربان!

maral farjad shayanews

مارال خانم فرجاد که انگار علاقه زیادی به مد و فشن دارد در اینستاگرامش عکسی با استایل کاملا مشکی و البته جذاب به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
1

مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون که خانوادگی اهل هنر هستند بعد از حضور در «خوب، بد، جلف» قاسمخانی معروف تر شد و می توان گفت به نوعی از زیر چتر پدر و خواهرش مونا بیرون آمد. مارال خانم فرجاد البته در این فیلم با آرایشی غلیظ ایفای نقش کرد به طوری که خیلی از مخاطبین متعجب شدند زیرا اولین باری بود که خانم بازیگر را در این شکل و شمایل میدیدند!

به گزارش «شایانیوز» مارال فرجاد مدتی می شود که از کشور خارج شده و در مجارستان سکونت دارد البته هنوز چیزی از مهاجرت و برنگشتن نگفته اما تصاویر زیادی از خود در مکان های دیدنی این کشور و سایر نقاط اروپا به اشتراک گذاشته است.

مارال چندی پیش در هفته مد و فشن بوداپست شرکت کره بود (البته نه به عنوان مدل بلکه تماشاچی) و تصاویر از این فستیوال را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد البته با اینکه خانم بازیگر خوردش روی سکوی نمایش حضور نداشت و در جایگاه تماشاگران نشسته بود اما تیپ استایلی جذاب داشت و با برقع بلوچی اش بسیار جلب توجه می کرد.

ویدیو که مارال از هفته مُد بوداپست

مارال خانم فرجاد انگار به بحث طراحی لباس و مد بسیار علاقه مند شده خودش هم سعی می کند لباس و پوششی که انتخاب می کند جذاب و در عین حال خاص باشد. او به تازگی پستی جدید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که یک توربان بسیار زیبا به سر دارد و تیپ مشکی که زده مارال را بسیار جذاب و دلنشین کرده است.

maralfarjad_1636485160

شایعه ازدواج مارال فرجاد با محراب قاسمخانی

مارال چند وقتی است که با برادران قاسمخانی رابطه بسیار پرم و صمیمی دارد و حتی در دورهمی ها و سفرهای خانوادگی آن ها هم حضور دارد. این حضور پررنگ مارال این شائبه را ایجاد کرد که او با محراب در رابطه است و حتی برخی در فضای مجازی مدعی شدند که این دو با هم ازدواج کرده اند.

البته هنوز هیچ کدام از این دو نفر نسبت به این شایعات واکنشی نشان نداه اند.

HKOoHfEekhNi

mehrab-ghasemkhani-maral-farjad-instagram

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. 

مونا فرجاد خواهر بزرگتر مارال است و جلیل فرجاد نیز پدر اوست که هر دوی آن ها نیز بازیگر هستند. فرجاد ها از بازیگران درجه یک نیستند اما در کل این خانواده را می توان جزو کسانی دانست که هنر در پوست و خونشان است.

Untitled (3)

Untitled (2)

Untitled (1)

Untitled (4)

 تصاویری از مارال فرجاد در بوداپست مجارستان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    حال میکنی سرت تو زندگی مردم هسا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها