|

رمانتیک بازی خانم بازیگر 53 ساله؛ "فلور جون" با چه تیپایی میچرخی!

felor nazari shayavews

فلور نظری بازیگر زن تلویزیون در کشور آلمان ویدیوهای زیبای از رمانتیک بازی های خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

فلور نظری بازیگر 53 ساله سینما و تلویزیون که او را با نقش های طنز و بعضاً مادرانه به یاد داریم به تازگی به آلمان مهاجرت کرده و در کنار پسر و عروس ش زندگی می کند.

این روزها سفر فلور نظری به آلمان باعث شده که بار دیگر و بعد از ماجرایش با بهاره رهنما مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد. از وقتی که فلور نظری به آلمان سفر کرده حاشیه های زیادی را به وجود اورده است.

فلور نظری مدت هاست در آلمان زندگی می کند ولی اخیرا تصمیم گرفته تصاویر و فیلم های زیادی را از آلمان به همراه پسر و عروسش و دوستش فاطمه منتشر کند. همه ی حاشیه های فلور نظری به مصاحبه جنجالی او درباره فساد در سینما بر می گردد که هم صحبت هایش جنجالی بود و هم ظاهرش حاشیه ساز. او با ظاهری عجیب و جدید در لایو اینستاگرامی حاضر شد که باعث تعجب فالوورهایش شد و برخی رسانه ها هم کشف حجاب او را اعلام کردند. به لحاظ محتوای لایو هم او به شدت به سینمای ایران حمله کرد و فساد سیستمی و گسترده را در سینمای ایران معرفی نمود که به دنبال بازیگران زن مجرد است. جالب است که خانم نظری با اینکه امکانش را داشت ولی واکسن نزد و گفت که در کنار مردم و با مردم واکسن می زنم. 

عمل های زیبایی فلور نظری

فلور نظری بعد از سالها دیده شدن با ظاهر اصلی خودش به یکباره صورتش را عمل زیبایی کرده است و فارغ از زیبا شدن یا نشدن تغییر چهره او سوژه کاربران فضای مجازی شده است و بیشتر می گویند برای سن او این کارها مناسب نیست!

بیش از آنچه صحبت ها و حرف های حاشیه دار فلور نظری مورد توجه قرار گیرد چهره جدید او که دستخوش یک سری تغییرات زیبایی شده است مورد صحبت مردم قرار می گیرد و خیلی از کاربران نمی توانند با چهره جدید فلور نظری ارتباط برقرار کنند. البته او همیشه در سریال ها به عنوان همسر یک آدم پولدار ظاهر می شد و این لاکچری بودنش را از قدیم حفظ کرده است.

titrpluss_1636056542

وی علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند. با اینکه خیلی از سایت ها فلور نظری را متاهل معرفی می کنند ولی به نظر می رسد که او جدا شده باشد. او در آلمان با پسر و عروسش زندگی می کند.

felor_nazarii_1634640346

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها