|

ماجرای خشونت علیه زنان که نفیسه روشن استوری کرد چه بود؟

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر معروف ایرانی است که پس از عشق و عاشقی هایش این بار از ضرب و شتم توسط همسرش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نفیسه روشن بازیگر معروفیست که این روزها دیگر او را در قاب تلویزیون نمی بینیم و تنها در قاب گوشی و اینستاگرام می توانید پیدایش کنید. وی ظاهرا با بهاره خانم رهنما رقابتی گذاشته اند که هر که بیشتر جنجال به پا کند برنده است!

به گزارش«شایانیوز» نفیسه روشن در اربعین سر و صدای زیادی داشت و با ماجرای عاشق شدنش در راه کربلا باعث شد تا خیلیا او را مسخره کرده و حتی او را به چند شوهر داشتن خطاب کنند. اما از آنجایی که نفیسه خانم ظاهرا اعصاب ندارد واکنش هایی بسیار تند به کاربران نشان داد. 

اما نفیسه روشن به تازگی استوری هایی رازآلود گذاشت که همانند جریان شوهر کردنش مشخص نیست مخاطب چه کسی می باشد و تنها می آید و نشانه هایی از اتفاقی که افتاده می گذارد و بی توضیح میرود. در آخر هم مردم را فضول خطاب میکند که در زندگی اش سرک کشیده اند!!!

خانم بازیگر به تازگی تصویری از عکس خود استوری کرد. در این عکس انگار دستش سوخته و یا شاید هم کبود شده که این موضوع هم برای همه جای سوال داشت. خیلی ها می گویند این آثار جای کتک زدن های شوهر دومش می باشد. البته این را هم در نظر بگیریم که چنین جای ضربی زیاد هم منطقی نیست و امکان دارد که جای نیش پشه هم باشد!

استوری اول نفیسه روشن استوری اول نفیسه روشن
استوری دوم نفیسه روشن استوری دوم نفیسه روشن

البته نفیسه خانم ساعتی بعد از انتشار استوری اش را حذف کرد و اعلام کرد در خیابان مورد خشونت قرار گرفته است.

900

نفیسه روشن تا به حال سختی های زیادی را پشت سر گذاشته، از تصادف وحشتناکی که داشت تا جریان طلاق و پرخاشگری اش با کاربران. اینبار هم که پس از گذشت مدتی از انتشار عشق و عاشقی هایش و عکس حلقه ای که تو چشم همه فرو کرد حالا با گذاشن این تصویر آبروی خود را خدشه دار کرد.

نفیسه روشن

و اما واکنش جنجالی نفیسه روشن بازیگر زن سینما و تلویزیون به قضاوت های کاربران درباره زندگی هنرمندان و افراد مشهور را در ویدیو زیر مشاهده می کنید.

نفیسه روشن از بازیگرانی است که هم حاشیه های زیادی را از قصد برای خود ایجاد می کند و هم اگر کسی و یا کاربری به او چیزی بگوید به تندی جواب می دهد.

مثلا بازیگری مثل بهاره رهنما حاشیه سازی می کند و اتفاقا حرف های زیادی هم از مردم می شنود اما تا به حال به تندی و یا توهین جواب کسی را نداده و به کار خود ادامه می دهد. اما نفیسه خانم هم می خواهد تو چشم باشد و ریز ریز زندگی اش را در مجازی بریزد و هم می گوید در مورد من نظر بد ندهید و قضاوت نکنید!

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها