|

تولد بازی لاکچری "شبنم خانم" تو لوکیشن های مختلف؛ حرکتی دور از انتظار!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر کم حاشیه ایرانی است که برای تولد 46 سالگی اش کلی سورپرایز شد و تصاویر جشن های تولدش را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شبنم قلی خانی بازیگری بی حاشیه اما دوست داشتنی در سینما است که با بازی در نقش حضرت مریم به شهرت رسید. وی از هنرمندان بسیار فعال در اینستاگرام محسوب می شود که دیگر در انتشار پست و استوری ترکانده!

به گزارش«شایانیوز» شبنم قلی خانی از کم حاشیه ترین بازیگران سینما ایران می باشد. خانم بازیگر بسیار اهل گشت و گذار است و نزدیک به 700 پست منتشر شده و 1.5 میلیون دنبال کننده نیز دارد. اما از خوبی های شبنم قلی خانی می توان به استفاده نکردن از فیلتر های اینستایی اشاره کرد که نشانه داشتن اعتماد به نفس او است، چیزی که خیلی از خانم ها این روز ها ندارند و اگر فیلتر نباشد عکسی منتشر نمی کنند.

اما شبنم قلی خانی آبان ماهی است و به مناسبت تولد 46 سالگی اش تصاویری از چند تولدی که برایش گرفتن منتشر کرد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

قلی خانی: من بین مردم محبوبم!

یکی از نکاتی که درباره شبنم قلی خانی وجود دارد تحصیل او در استرالیا می باشد که او را می توان از هنرمندان باسواد سینما دانست. اما مورد دیگر این است که قلی خانی می گوید برخی از همکارانش قصد دارند تا با تحریک مردم در فضای مجازی فالوور جذب کنند اما او اهل این کار ها نیست!

وی درباره خود می گوید در میان مردم محبوب است اما بدون حاشیه و جنجال.

شبنم قلی خانی

حرکت دیده نشده از شبنم قلی خانی

اما موردی هم به تازگی از خانم بازیگر دیده شد که کمی نظر کاربران را نسبت به او عوض کرد. 

این روزها بسیاری از بازیگران خانم تبلیغات زیادی را در پیج هایشان انجام می دهند و در مقابل مبالغ بالایی را دریافت می کنند. خیلی ها حتی با وجود اندام هایی چاق مدل شده اند چرا؟ چون معروفند!

چنین حرکاتی را هیچ گاه از هنرمندان رده بالایی مثل هدیه تهرانی و یا نیکی کریمی نمی بینید مگر اینکه برندی معروف باشد آن هم در حد کم! شبنم قلی خانی هم تا به حال حاشیه و اذیتی برای کاربران نداشت تا اینکه برای یک مرکز خدمات ابرو تبلیغ کرد.

باطن این موضوع چیز بد نیست اگر به جا و درست باشد؛ اما آنقدر ذهنیت مردم از بازیگرانی مثل بهاره رهنما خسته است که با این حرکت قلی خانی انتقاد کردند و کاربری نوشت: توام اگه میخوای مث بهاره شی و هی تبلیغ کنی آنفالوت کنیم!

شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها