|

دختر آقای بازیگر دست هر چی پلنگه بست؛ خانوم چه ژست ناجوریم گرفته!

danial hakimi shayanews

دانیال حکیمی بازیگر مطرح ایرانی که دختر و پسرش را هم وارد این حرفه کرده، حالا تصاویری داف طور از دایانا منتشر شده که نظر کاربران را جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
12

دانیال حکیمی از بازیگران با سابقه و مطرح ایرانی است که بیشتر در فیلم و سریال های مهدی فخیم زاده دیده می شد. اما متی می شود که از این عرصه کمی دور شده است.

به گزارش«شایانیوز» دانیال حکیمی چند سال پیش به همراه پسرش دانا و دخترش دایانا حکیمی در سریال "رهایی" ایفای نقش کردند که این سریال از پر بیننده ترین مجموعه های پلیسی بود. دایانا حکیمی به جز بازی در کنار پدرش، در سریال "کیمیا" در نقش دختر کیمیا هم ایفای نقش داشت. وی دختری دهه هفتادی است که در هر دو مجموعه شخصیتی چادری داشت اما در واقعیت بسیار قرتی می باشد.

از آنجایی که بازیگر شدن به طور ژنی به برخی از بچه های هنرمندان رسیده بعضی از بازیگران فرزندانشان هم در این عرصه پا گذاشته اند به واسطه پدر و یا مادرشان بازیگری معروف و البته با استعداد شده اند. در ادامه تصاویری از دایانا خانم را مشاهده می کنید.

دایانا حکیمی

دایانا حکیمی

دایانا حکیمی

البته ژست های نامتعارف و تصاویر داف طور دایانا خانم با نظرات ناجور برخی از کاربران و مریض ها جامعه همراه است که البته خودش هم مقصر است.

در کشور ما قوانین و سنت هایی وجود دارد که چنین حرکاتی را جلف دانسته و برای دختر پدری چون دانیال حکیمی نادرست میدانند. خانم بازیگر در اینستاگرام بی حاشیه است و بیش از 53 هزار دنبال کننده نیز دارد.

دایانا حکیمی

بیوگرافی دایانا حکیمی

دایانا حکیمی در تاریخ هفتم اسفند ماه ۱۳۷۳ در شهر تهران به دنیا آمد. دایانا در سن ۱۱ سالگی با توجه به فعالیت هنری پدرش بازیگری خود را آغاز کرد و برادر او نیز در بازیگری مشغول به فعالیت است.

دایانا حکیمی در رشته کارشناسی کارگردانی در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کرد و با توجه به علاقه اش به سینما و تلویزیون و استعداد ذاتیش او به عنوان یک بازیگر موفق در آینده نه چندان دور نقشی پررنگ در عرصه سینما و تلویزیون خواهد داشت.

دایانا حکیمی و دانیال حکیمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • م ارسالی در

    مگه تو مملکت ما چیزی و خبری غیر از این چند تا نیست که دایم جلو چشم ما رژه میرن 😪😩

  • ناشناس ارسالی در

    چیش ناجوره!!!
    تفکر طالبانی
    شرم بر ما با انتخابمون

  • ناشناس ارسالی در

    زندگی شخصی خودشه به کسی چه که قضاوتش کنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها