|

دنیا "مهراد و ننشو" ترکوند؛ آرتامم دماغش گندس ولی شاخ همتون میشه!

donya jahanbakht shayanews

دنیا در استوری جدید اینستاگرامی اش حسابی از خجالت مادر مهراد درآمد و او را سنگدل و بی عاطفه خواند

لینک کوتاه کپی شد
24

دنیا جهانبخت با تولد نوزادش دوباره به یکی از چهره‌های جنجالی فضای مجازی تبدیل شد. او بعد از اینکه آرتام به دنیا آمد هیچ عکسی ازش منتشر نکرده بود و به قولی چند روزی فالوورهایش را در خماری گذاشت اما بلاخره دنیا خانم جهانبخت تصویر تمام رخ این کوچولو را که به دنیا آمدنش حدود یک و نیم میلیارد هزینه رو دست دنیا خانم گذاشته بود را منتشر کرد.

به گزارش «شایانیوز» دنیا از قبل در چند پیج اعلام کرده بود می خواهد لایو و لحظه شیردهی و ...نشان کاربران دهد به یک باره پیج مادرش و پسرش و یوتیوب خود با حجم عظیمی کاربر مواجه شد که البته خواسته دنیا هم دقیقا همین بود.

الان پیج کودکِ چند روزه 1.8 میلیون دنبال کننده دارد که در نوع خود قابل تامل است.

titrpluss_1637162884_1

با اینکه به نظر می رسد دنیا این روزها در کنار پسرش آرتام ایام خوشی را سپری می کند اما انگار هنوز هم به مهراد فکر می کند و یا به عبارت بهتر با خود مهراد نه اما با نزدیکان او در ارتباط است.

دنیا در جدیدترین استوری که منتشر کرد پیام مادر مهراد را گذاشت که درباره شکل و شمایل نوه اش اظهار نظر کرده بود.

طبق استوری ادعایی دنیا مادر مهراد خطاب به او نوشت: آرتام اصلا شبیه بچگی های مهراد نیست و انگار به خود دنیا رفته و اصلا ابرو نداره....البته ننه مهراد به دماغ آقا آرتام هم گیر داد و گفت به نظر بینی بزرگی داره....

58

مهراد جم در کنار پدر و مادرش بعد بازگشت به ایران

البته اظهارنظرهای مادر مهراد درباره نوه اش به مذاق دنیا خوش نیامد و او هم در جواب نوشت: خداروشکر که بچه هیچ چیش به شما نرفته.

حالا ببینید از این بچه دماغ بزرگ و کم ابرو چی میسازم که امثال تو یه ذره خجالت بکشید

donya_2709570024110962954_373148161

 

نفرین دنیا جهانبخت سر زایمان برا آقای جَم و جور

دنیا جهانبخت در واپسین روزهای بارداری با انتشار یک استوری مهراد و خانواده اش را نفرین کرد و نوشت:
 
بهم گفتن که لحظه زایمان هر دعایی کنم خدا قبول می کنه آدم دل سیاه و کینه ای نیستم ولی یه چزی اون لحظه قطعا می خوام از ته ته قلب و وجودم که نبخشه اونایی که روزای سیاه واسم ساختن تو دوران حاملگیم و از گناهشون نگذره اینو واقعا از ته قلبم از خدا میخوام یادمه دو روز با این جنین توی شکمم هیچی نخوردم! خیلی خیلی سخت بود! امیدوارم خودشون و اطرافیانشون عین همون حال منو یکبار تجربه کنن. خدایا هیچ وقت نبخش اونارو. ازت می خوام بسازی واسشون روزای تلخی که واسم ساختن رو.

با اینکه دنیا هیچ اسمی از مهراد نبرده اما به وضوح مشخص است که روی صحبت خانم بلاگر با مهراد جم و خانواده و اطرافیان اوست.

donya_2703554902203994578_373148161

چی شد که مهراد به یکباره دنیا را رها کرد و برگشت ایران

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود جهانی و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

donya_2676731097909349750_373148161

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رکسانا ارسالی در

    اسم پسرش آرتامه

  • محیا ارسالی در

    قربون اون آرتام کوچولو برم😘

  • مامانی کارن ارسالی در

    😔😔😔😔😔 خیلی دلم گرفت ایشالله ک باباش برگرده😕😕😕

  • ناشناس ارسالی در

    چقد خوشمل

  • ناشناس ارسالی در

    بچه خیلی بانمکه 🥺❤

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها