|

حجاب "دیبا زاهدی" با یه نیمچه روسری؛ گردن باز و بلورِش چه دلی می لرزونه!

diba zahedi shayanews

دیبا زاهدی بازیگر ایرانی است که تا به حال بی حاشیه بود اما با انتشار تصاویرش با حجابی ناجور باعث ایجاد حرف و حدیث هایی برای خود شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

دیبا زاهدی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که فارغ التحصیل رشته معماری است اما از کودکی عاشق بازیگری و صحنه بود و بعدها اعتراف کرد که به اجبار خانواده به سراغ مهندسی رفت.

به گزارش «شایانیوز» دیبا خانم که متولد 1368 می باشد کار بازیگری را با حضور در کلاس های استاد سمندریان آغاز کرد و بعد تر دوره های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان گذراند.

دیبا اولین بار در فیلم سینمای پنج ستاره حضور پیدا کرد. او در این فیلم با بازیگرانی چون شهاب حسینی، شیرین بینا، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، بهناز جعفری، لیلا بلوکات، امید روحانی و ... همبازی بود.

دیبا-زاهدی-و-شهاب-حسینی

دیبا زاهدی در نمایی از فیلم پنج ستاره

دیبا زاهدی در اولین تجربه حضور در نمایش خانگی در فیلم نهنگ آبی ساخته فریدون جیرانی مقابل دوربین رفت.

این بازیگر جوان در سریال نهنگ آبی بازیگر نقش پگاه دختر علیرضا خالقی و همسرش سارا بود و این سریال یکی از تجربه های خوب دیبا زاهدی در دنیای بازیگری و حضور در نمایش خانگی بود.

دیبا-زاهدی

دیبا در فضای مجازی هم حضور دارد. این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود حدود 160 هزار دنبال کننده دارد. 

این طور که معلوم است دیبا خانم هم مانند بسیاری از هنرمندان خانم علاقه ای به حجاب ندارد و همیشه با سر و گردنی باز تصاویرش را منتشر می کند. اما اینبار در عکس هایی که به تازگی پست کرده با ژست هایی تحریک آمیز و یقه ای بسیار باز می باشد که اگر ان تکه روسری کوتاه را بر روی سر نداشت سنگین تر بود!

این بازیگر بی حاشیه با این سر و وضع حاشیه دار شد. در ادامه تصاویر جدید او را مشاهده می کنید.

dibazahedi_1637174844dibazahedi_1634925825

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دلم نلرزید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها