|

بهاره کم بود "افسانه خانومم" ورکشاپ دادن تو ترکیه؛ یقه رو نریزه بیرون نمیشه!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر جذاب ایرانی است که به تازگی با انتشار پستی خبر از برگزاری ورکشاپ بازیگری اش در ترکیه داد.

لینک کوتاه کپی شد
3

افسانه پاکرو بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است که سالهاست از سینما و تلویزیون دور شده اما همچنان بی حاشیه و محبوب است، زیرا همانند بسیاری از همکاران خود به دلیل کم کاری در این حرفه به بلاگری در اینستاگرام روی نیاورده و شخصیت خود را در همان عرصه هنر نگه داشته!

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر در آستانه ورود به چهل سالگیست اما همچنان با وجود چهره ای نچرال، جوانی و جذابی خود را دارد. این بازیگر در اینستا 619 هزار دنبال کننده دارد که همیشه نظراتی مثبت و خوب برایش می گذارند نه همانند خانم رهنما که تمام نظراتشان شده فحش و ناسزا!

اما افسانه پاکرو مدتی می شود که در ایران حضور ندارد و عکس و فیلم ها او را در ترکیه می بینیم. وی به تازگی هم با انتشار تصاویری از خود نوشت: برگزاری ورک شاپ بازیگری افسانه پاکرو با همکاری دانشگاه مدیپل و جشنواره بین المللی فیلم دوستی در دانشگاه مدیپل استانبول

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو

ناگفته نماند همانطور که دیدید این هنرمند عزیز از کشور رفت و حتی در ترکیه فعالیت دارد اما چون راهش را به درستی رفته و از همه مهم تر بی حاشیه ادامه میده به همین دلیل هیچ کجا خبری جنجالی از او منتشر نشد و همچنان کاربران و مخاطبین او را دوست دارند.

اما برخی کاربران چون به تازگی ذهنیت بدی نسبت به ترکیه رفتن بازیگران به خصوص بهاره رهنما و ریحانه پارسا داشته اند کمی نظرات منفی دادند که آن هم به دلیل حرکات ناجور هنرمندانی چون رهنما و پارسا و ...بوده است.

افسانه پاکرو

اما یکی از جالب ترین مصاحبه های افسانه پاکرو بازیگر اهوازی سینمای ایران مربوط به زمانی بود که تازه به ترکیه مهاجرت کرده بود.

او درباره ملاک های انتخاب نقش در سینما افشاگری کرد.

این بازیگر زن جوان می گوید به طور کلی به بازیگر زنی که زشت باشد (آرایش نکند و به خودش نرسد و قیافه اش طبیعی باشد و جذاب اینستاگرامی نباشد) نقش نمی دهند و برای بازیگر شدن به جز استعداد حتما باید ظاهر بسیار جذابی داشته باشید!

متاسفانه سینمای ایران قبلا ملاک های دیگری برای انتخاب داشت که آن فیلم های فاخر ساخته شده قطعا با همین ملاک های آبکی است که فیلم های آبکی تولید می شود.

افسانه پاکرو

بیوگرافی افسانه پاکرو:

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم.

مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد. همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود!

افسانه پاکرو و خواهرش

رد پیشنهاد دلنوازان

افسانه پاکرو در حالی 2 بار قرارداد خود با سریال دلنوازان سال 88 رو بخاطر عدم تمایل به بازی و دیده شدن هر شب در تلویزیون کنسل کرد که سحر قریشی با این سریال به شهرت عجیبی رسید.

افسانه پاکرو و سحر قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها