|

"بهنوش بختیاری" خودش رو با آرایش خفه کرد؛ چه پولی به جیب می زنه از اینستا!

Behnoosh Bakhtiari Shayanews

بهنوش خانم بختیاری بازیگر مطرح و پر حاشیه در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری را از خود با یک آرایش غلیظ و متفاوت منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری کلاً پرحاشیه است چه زمانی که او را در تلویزیون و سریال های طنرش می بینیم و یا در اندک حضورهای سینمایی و چه زمانی که شاخ اینستاگرام است.

به گزارش «شایانیوز» خانم بختیاری مدتی پیش گلایه کرده بود که کارگردان ها خیلی به او پیشنهاد بازیگری نمی دهند و او هم برای اینکه بتواند چرخ زندگی اش را بچرخاند مجبور است در صفحه اینستاگرام تبلیغ کند.

البته همان طور که اشاره شد بهنوش خانم در اینستاگرام هم پرحاشیه است و یکی از مهم ترین این حواشی مربوط به تعداد فالوورهای اوست. خانم بازیگر در پیج اش بیش از 9 میلیون (یعنی حدود 10 درصد جمعیت ایران) فالوور دارد اما آنالیز فعالیت او در اینستاگرام عملکرد زیر نیم درصد را نشان می دهد و گویای آن است تعداد بسیار زیادی از فالوورهای ایشان هیچ عملکردی در پیج بهنوش خانم ندارند.

58

آنالیز عملکرد فالوورهای بهنوش بختیاری در اینستاگرام

WhatsApp Image 2021-11-20 at 11.35.25

آنالیز صفحه بهنوش بختیاری در اینستاگرام نشان می دهد که حدود 40 درصد فالوورهای خانم خانوما فیک است. این یعنی از 9 میلیون دنبال کننده بهنوش بختیاری 3 میلیون 600 هزار نفر قلابی اند.

البته چندین سال پیش و زمانی که امیر خان تتلو در ایران بود و از قضا رابطه خوبی هم با بهنوش بختیاری داشت اما به یکباره و وقتی تعداد فالوورهای بهنوش بختیاری از تتلو بیشتر شد تتلو در متنی گفته بود که برخی هنرمندان اقدام به خرید فالوور می کنند اما اسمی از هنرمندی نبرده بود که خانوم بهنوش بختیاری که این صحبت امیر تتلو را به خودش گرفته بود در متنی اینستاگرامی پاسخ تتلو را داد او را حسود خطاب کرد.

و جواب امیر تتلو هم آدمی نبود که به این زودی ها پا پس بکشه در جواب بهنوش بختیاری نوشت:

خوب اولا که من منظورم خانم بختیارى نبود و خیلیا بودن که لایکارو توش کردن ولى ما مثل همیشه حرفو انداختیم زمین و اونى که صاحبش بود ورش داشت !!! عرضم به حضورشون که من هنوز هم نمیدونم ایشون کى هستن ولى چون تتلیتى بودن ما حمایت کردیم و فالورشون رفت بالا ولى نه دیگه نهصد هزارتااااا !!! جنگه مگه !؟؟؟

این بحث و جدل اینستاگرامی بهنوش و تتلو تا مدت ها ادامه داشت و کار حتی به شکایت و پلیس فتا هم کشیده شد.

b-t-Amazing-ir-1

به هر روی هرچه هست خانم پرحاشیه حالا با 9 میلیون فالوورش در اینستاگرام به شدت فعال است و هر روز تعداد زیادی پست و استوری تبلیغاتی می گذارد و جالب تر آنکه برای این تبلیغات اینستایی به شهرهای مختلف هم سفر می کند و در این سفرها هم بسیار سانتی مانتال و بزک کرده هم هست.

behnoosh_bakhtiari_2710660334157372201_395388544

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها