|

بهاره خانم با این تبلیغاش دیگه شورشو درآورد؛ سرلخت خوابیدی برات مژه آبی بکارن!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه این روزهای اینستاگرام است که حالا با کاشت مژه آبی روی چشم های خودش تبلیغی خفن برای یک سالن زیبایی انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد
4

بهاره رهنما بازیگر که دیگر چه عرض کنیم بلاگر اینستاگرام، کارگردان، فعال در چند حوزه بیزینسی و... می باشد که دیگر برای خود کسی شده. وی چند روز پیش تولد حاجی جانش را در شرکت خودشان یعنی "سلتون" گرفت تا عظمت و خفن بودن این برند را نشان خیلی ها دهد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما حالا نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد و از هر چیزی که فکرش را کنید تبلیغ می گذارد و معرفی می کند. حالا خانم بازیگر ثروتمند است و به خود اجازه می دهد کسانی که مثل او نشده اند را بی دست و پا خطاب کند. ناگفته نماند آقای شوهر هم کم پشتیبانی نکرد و این زوج در رشد همدیگه تاثیر زیادی داشتند.

بهاره خانم اول با پخش تصاویر زن و شوهری شان در آغوش هم اینستا را پر کردند و معروف شدند. حالا او را پشت هم در سالن های زیبایی و مزون های لباس می بینیم. به تازگی ویدیویی از بهاره رهنما منتشر شد که در حالت خوابیده است و کاشت مژه آن هم به رنگ آبی انجام می دهد، بعد از آن هم که با موهای بلوند و بافتش ناز و عشوه می ریزد.

بهاره رهنما

حاجی جان یک آبان ماهی است که به تازگی عوامل شرکت سلتون و خانم بازیگر برای آقای مدیر تولد گرفته اند و در آن آقای محمود شهریاری مجری سابق هم بوده و به گفته رهنما یه تنه جشن را چرخاند. در ادامه ویدیویی کوتاه که بهاره و حاجی منتشر کردند را مشاهده می کنید.

اما بهاره رهنما با وجود تمام حواشی و لوس بازی هایش حالا در جایگاه خاصی قرار دارد. خیلی از خانم های بازیگر هستند که تنها یا در همان عرصه سینما فعال هستند و یا در موارد دیگر اما بی سر و صدا.

چنین توانایی که هم زندگی شخصی ات را در فضای مجازی بریزی و هم در این حجم زیاد هر چیزی رو تبلیغ کنی و هم در برند های آرایشی در این حد بالا بری و هم همه بشناسنت و انقدر جنجالی باشی و...فقط از شخصی مثل بهاره خانم رهنما برمیاد!!!

بهاره رهنما

اما در میان تصاویری عجیب و غریبی که بهاره و امیر خسرو در طول سالیان اخیر منتشر کردند شاید عجیب ترین و خاص ترین تصاویر مربوط به دومین سالگرد ازدواج شان باشد جشن باشکوهی که با حضور تعدادی از دوستان این دو برگزار شد و البته تصاویری و ویدیو هایی که بلافاصله در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

بهاره خانم رهنما در این جشن لباسی عجیب پوشیده بود لباس شبیه لباس عروس اما به رنگ صورتی که او را بیشتر شبیه سوگلی های پادشاهان قاجار کرده بود.

بهاره رهنمابهاره رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر از اول تا اخر همه هنر پیشه ای زن ایرانی بی حیا بی دین جلف اشغال درجه یک

  • ناشناس ارسالی در

    درود.البته هر کس صاحب اختیار.ولی مملکتی که در اون پدر و مادرانی هستند که پول دارو برای درمان بچشون را ندارند چطور میتونن به این راحتی حتی نفس بکشن.چه برسه به این برنامه ها.
    وای به حال ما.

  • ناشناس ارسالی در

    بهاره خانم همه فن حریف ویا تعدادی مثل تو هیچ وقت فکر کردین که ی گوشه از این پول خرج دلخوشی ی بیچاره دردمند کنین؟فکر نکنم. چون اینقدر مشغول تفریحات بی ارزشتون هستین که.......
    وای به حال ما.

  • ناشناس ارسالی در

    اینا آنقدر فیلم بازی کردند که زندگی واقعی شون هم مثل فیلم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها