|

"مریم خانمِ خوشتیپ" عجب شوهری کرده؛ برعکس بعضیا خواستگارم زیاد داشته!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر ایرانی است که به تازگی با انتشار تصویری شیک و خوش تیپ از خود اینستاگرامش را بروز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

مریم معصومی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که تا به حال در چند مجموعه ایفای نقش داشته اما با بازی در سریال «سه دنگ سه دنگ» کاملا شناخه و مطرح شد.

به گزارش«شایانیوز» خانم بازیگر هم نقش طنز بازی کرده و هم جدی. وی نشان داد در هر دو مورد استعداد خوبی دارد و می تواند بدون حاشیه و با هنر خود بالا برود اما دقیقا بعد از شهرتش در اینستاگرام هم بسیار فعال و البته قرتی تر از قبل شد. مریم معصومی در حال حاظر در تئاتر مشغول است و به تازگی هم از سفر خارج از کشورش بازگشته و مشخص است که وضع مالی خوبی هم دارد.

این بازیگر جوان در کل خوش پوش است و به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد و مثل همیشه جمله ای تامل برانگیز نوشت.

مریم معصومی

مریم معصومی هنوز ازدواج نکرده و حتی سگ خانگی اش را جایگزین بچه اش گذاشته اما اگر از دنبال کنندگان او در اینستاگرام باشید استیکر حلقه را در بیو دیده اید. ضمن اینکه مریم خانم مدتی پیش هم تصویری در ماشین منتشر کرد که نشان دهد مردی در کنار او نشسته اما همچنان چیزی از آقای داماد رو نکرده!

ناگفته نماند از ماشین و گوشی آیفون آقای شوهر معلومه پولدار و مرفه هم هستن.

مریم معصومی

biography-maryam-masoumi-sabzpendar-com-10

خانم بازیگر: من خواستگار زیاد دارم

اما خانم معصومی مدتی پیش هم در برنامه «دورهمی» مهران مدیری برای کنایه زدن به نرگس محمدی که گفته بود خواستگار (شوهر) کم است وقتی روی صندلی این برنامه نشست به صورتی کاملا مغرورانه می گوید که برخلاف فلان خانم من خواستگار زیاد دارم.

خیلی از کاربران در واکنش به این ویدیو برچسب مغرور بودن و غرور کاذب را به مریم معصومی زدند و به شدت از او انتقاد کردن. کل مصاحبه ی مریم معصومی در این برنامه حاوی چنین صحنه هایی بود که متاسفانه ناشی از همان غرور اوست.

از این ها که بگذریم مریم معصومی سگی خانگی و کوچک هم دارد. البته داشتن سگ و یا گربه میان خانم های بازیگر تبدیل به رقابتی سنگین شده که ظاهرا اگه کسی نداشته باشه از قافله عقب مانده!

مریم خانم هم برای سگش سنگ تمام گذاشته و جدا از اینکه شناسنامه دارش کرده فامیلی خودش را هم روی سگ گذاتشه. حالا نام هاپو خان "سیمبا معصومی" می باشد و پیج شخصی اینستاگرامی هم دارد!

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها