|

بعد کلی بی محلی به "آقا رضا" حالا هی دخترا میچسبن بهش؛ خانومش چی میگه!

reza roygari shayanews

رضا رویگری بازیگر محبوب ایرانی که مدتی در بستر بیماری و البته بی محلی ها بود حالا راه به راه هر کسی برای خوب نشان دادن خود با او عکس میگیرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

رضا رویگری بازیگر با پیشکسوت و البته بسیار دوست داشتنی ایرانی می باشد که متاسفانه سال هاست از این هنر و عرصه دور شده اما همچنان محبوب دل مخاطبین است، به خصوص با بازی در نقش کیان!

به گزارش«شایانیوز» رضا رویگری مدتی می شود که در بستر بیماری به سر می برد اما کسی حتی حال او را نمی پرسید و از مسئولین خیلی گله مند بود تا اینکه چند وقت پیش خانم خبرنگار به دیدن او می رود و با انتشار تصویری بیشتر کاربران را خشمگین می کند. زیرا در این عکس آقا رضا با حالی ناراحت کننده و پاهایی خونی هستند و خانم های حاظر در آن جا حتی نکردند لکه خون را تمیز کنند و بعد عکس را انتشار دهند!

از این ها که بگذریم به تازگی مراسمی بزرگداشت برای را رویگری گرفته شد که به همراه همسر جوانش تارا کریمی حضور داشت. اما سوال اینجاست که چرا همه فقط بلدند برای اینکه خود را خوب نشان دهند با این بازیگر عکس بگیرند؟! به تازگی تصویری دیگر همراه با یک خانم منتشر شده که در ادامه مشاهده می کنید.

رضا رویگری

رضا رویگری

اما موضوعی که همیشه برای کاربران جای سوال داشت همسر جوان رضا رویگری می باشد که با وجود بیماری این هنرمند عزیز و اختلاف سنی 43 ساله که دارند چگونه هنوز مانده و جدا نشده است؟

چیزی که در این میان مشخص است عشق و علاقه این زن جوان به همسرش می باشد که برعکس بسیاری از خانم و آقا های بازیگر که با سرعت طلاق میگیرند، او همچنان مانده.

و اما گلایه های تارا کریمی را از زبان خودش بشنوید.

ماجرای آشنایی تارا کریمی با رضا رویگری از زبان خودش

تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی دانسته وی بازیگر است می گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم.

راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

رضا رویگری و همسرش

وی ادامه می دهد:واقعا تا آن موقع نمی دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جورهایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد

برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشین ها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.

رضا رویگری و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • احمد ارسالی در

    این خانم هم بخاطرپولش باهاش ازدواج کرده نه بخاطر خودش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها