|

واکنش جالب "جواد عزتی" به بغل کردن همسرش جلو همه؛ زن خودمه!

javad ezzati shayanews

جواد عزتی بازیگر محبوب ایرانی است که همسرش در جشن حافظ تندیسشو بهش داد و بغلش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جواد عزتی بازیگر دوست داشتنی و البته کاربلد ایرانی است که با بازی در سریال شبکه خانگی «زخم کاری» ترکوند و کلی به هواداراش اضافه کرد.

به گزارش«شایانیوز» اما مه لقا باقری بازیگر و کارگردان تئاتر است که همسر آقا جواد هم می باشد. این زوج سال هاست در کنار هم زندگی می کنند اما هیچگاه حاشیه ای از آن ها دیده و یا شنیده نشده است و مثل خیلی از هنرمندان طلاق گرفته نیستند. اما این زوج جذاب به تازگی در سریال «زخم کاری» هم بازی بودند به همین دلیل جواد عزتی در جشن حافظ به عنوان بهترن بازیگر مرد در نقش درام انتخاب شد. در این مراسم مه لقا باقری تندیس همسرش را میدهد و بعد جواد و بغل میکنه اما چون سوژه و حاشیه الکی بار نیاد میگه "همسر خودمه"!

جواد عزتی و همسرش

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی بازیگر ایرانی متولد 20 دی ماه سال 1360 در شهر تهران است و فارغ التحصیل هنرستان سوره است. جواد عزتی از سال 1375 به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد. او ابتدا از تئاتر فعالیتش را شروع کرد و سپس در سال 81 نخستین کار تلویزیونی را بازی کرد.

او در تیپ سازی و خلق شخصیت ها با گریم سخت استعداد بسیار بالایی داشت و این مورد را می تواند در سریال قهوه تلخ و در نقش بابا اتی به خوبی مشاهده کرد.

جواد عزتی

او در کنار رضا عاطران در فیلم هزارپا موفق شد که رکورد فروش فیلم در ایران به شکل قابل توجهی بالا ببرد و رکورد فروش را بزنند.

جواد عزتی و رضا عطاران

بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری زاده ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران است. مه لقا باقری بازیگر سینما، تلویزیون اهل ایران است. وی همسر جواد عزتی است.

مه لقا باقری بازیگر جوان کشورمان بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش دارد.

جواد عزتی و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی