|

بهاره بعد تولد برگریزون حاجی شون اینبار خودش گل کاشت؛ بدترین بازیگر طنز!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما بعد از اینکه به ناحق به عنوان بدترین بازیگر طنز انتخاب شد در کمال تعجب سکوت کرد و هیچ واکنشی نشان نداد

لینک کوتاه کپی شد
5

بهاره رهنما گه بعد از چند هفته پرهیاهو اندکی از حاشیه فاصله گرفته بود بار دیگر درصدر اخبار فضای مجازی قرار گرفت. البته این بار خود بهاره در حاشیه جدید که برایش ایجاد شده نقشی نداشت و انگار خود حاشیه به سراغ بهاره خانم می آید.

به گزارش«شایانیوز» در یکی دو روز اخیر خبری با این مظمون در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بهاره رهنما به عنوان بدترین بازیگر کمدی انتخاب شد! انتخابی که به نظر کمی عجیب است چرا که با اینکه خانم رهنما در یکی دو سال اخیر خیلی در فیلم ها سریال های زیادی حضور نداشته و بیشتر وقتش را برای اینستاگرام و البته برندسازی شرکت حاجی صرف کرد اما در معدود فیلم هایی هم که حضور داشت اینقدر بد نبود که عنوان بدترین بازیگر کمدی را از آن خود کند. صد البته که بهاره زمانی که همسر پیمان قاسم خانی بود به عنوان یکی از بازیگران مطرح فیلم و سریال های طنز شناخته می شد.

012 (1)

بهاره رهنما در نمایی از سریال پژمان

اما ماجرای زرشک طلایی که به بهاره رهنما رسید چه بود؟

ماجرا از برنامه ترین های رادیو صبا آغاز شد. برنامه ای که با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و… پخش می شود.

رادیو صبا روز جمعه ۲۸ آبان در برنامه «ترین ها» به معرفی بهترین فیلم های کمدی دهه ۶۰ و ۷۰ پرداخت.

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به بدترین کاندیدا ازنظر مخاطبان تعلق می گیرد. اجرای این بخش برعهده شهره احمدوند است.

دراین برنامه زرشک زرین به بهاره رهنما برای بازی در فیلم های کمدی ضعیف تعلق گرفت.

بهاره+رهنما

از زرشک و این ها که بگذریم گفتیم که بهاره هفته نسبتاً کم حاشیه رو گذارند اما مگر می شود خانم رهنما اصلا حاشیه نداشته باشد؟ بهاره 26 آبان برای امیرخسرو تولد باشکوهی گرفت و البته این مراسم متقارن شد با رونمایی از برند آرایشی جدید امیر خسرو خان عباسی.

حالا که صحبت از برند حاجی شد بعد نیست کمی هم از ایشان بگوییم که پایه همه حواشی بهاره رهنما است و اصلا خیلی ها معتقدند بهاره این همه حواشی و سروصدا را در اینستاگرام راه می اندازد تا برند جاجی را معروف کند!

امیرخسرو قبل از آشنایی با بهاره برند آرایشی ژاکسی را داشت و دارد و اصلا از همین طریق هم با هم آشنا شده و ازدواج کردند. اما برند عطر و رنگ موی سلتون این روز ها بیشتر سر و صدا می کند و حالا آقای مدیرعامل با همسر معروف و دست پا دارشان ثروت زیادی را دارند. البته همسر سابق حاجی در ویدیویی گفته بود که برند آرایشی با کمک و زحمت برادر او بوده اما صدایش درنیامده!

از این ها که بگذریم حاجی جان یک آبان ماهی است که به تازگی عوامل شرکت سلتون و خانم بازیگر برای آقای مدیر تولد گرفته اند و در آن آقای محمود شهریاری مجری سابق هم بوده و به گفته رهنما یه تنه جشن را چرخاند.

b.rahnama_1636722675

در ادامه ویدیویی کوتاه که بهاره و حاجی منتشر کردند را مشاهده می کنید.

تبلیغ بهاره رهنما برای مهاجرت به ترکیه!

اگر فکر می کنید بهاره رهنما فقط سنگ حاجی را به سینه می زند و برای او تبلیغ می کند سخت در اشتباهید. بهاره خانم ما همه فن حریف است و دست رد به سینه هیچ تبلیغ کننده ای نمی زند. در همین راستا بهاره به تازگی برای یک موسسه مهاجرتی که کارهای اقامت در ترکیه را انجام می دهد 45 دقیقه ویدیو پر کرد و با خانم کارشناس مسئول لایو گذاشت و حسابی براشون تبلیغ کرد. به نظر می رسد این تبلیغ بی ارتباط با سفر یک ماه پیش بهاره به ترکیه برای نمایش نامه خوانی نباشد. سفری که شاید فقط خواجه حافظ شیرازی از حواشی آن بی خبر باشد و ماحصل این سفر بهاره خانم بادست و پا شد که حتما معرف حضورتان هست. به هر روی ما که حوصله نداشتیم ویدیو تبلیغاتی بهاره خانم رو ببینیم اگه شما طالب مهاجرت به ترکیه هستید  سری به صفحه اینستاگرام بهاره خانم رهنما بزنید شاید به کارتان بیاید.

6191eb2d895fd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها