|

عشوه های "سارا و نیکا" دیگه خریدار نداره؛ دو قلوهای رسوا شده پایتخت شرم ندارن؟

sara and nika forghani shayanews

سارا و نیکا با عشوه های اینستاگرامی سعی می کنند تا در چشم باشند و فالوورهایشان را از دست ندهند

لینک کوتاه کپی شد
9

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که مدت هاست هیچ خبری از آن ها نبود با گذاشتن چند استوری در تلاش هستند تا دوباره دیده شوند. این دو دختر نوجوان به خوبی می دانند که از دل برود هرآنکه از دیده برفت. پس در تلاش اند تا هرجور که شده دیده شوند.

به گزارش «شایانیوز» سارا و نیکای 17 ساله که بعد از رسوایی عکس در استخر مختلط و البته حرکات و روابط خارج از چارچوبی که در ایران داشتند به خوبی می دانند که دیگر جایی در پایتخت ندارند. البته با توجه به شرایط اصلا بعید است که دیگر سریال پایتختی ساخته شود.

به هر روی این دو دختر که کم کم در حال گذر از نوجوانی به جوانی هستند و اندام و رفتارشان از دخترانگی کم کم زنانه می شود هر از گاهی در اینستاگرام برای یک میلیون فالوورشان ناز و عشوه میان و استوری و پست هایی منتشر می کنند که هیچ معنی و مفهومی ندارد و فقط می گذارند که بگن ما هم هستیم و تو رو خدا ما را نگاه کنید!

سارا+و+نیکا

سارا+و+نیکا (1)

همان طور که در استوری بالا مشاهده می کنید نیکا در جواب سوالی که در مورد حضور این دو در فیلمی جدید پرسیده شده بود با قطعیت اعلام کرد که صد درصد بازی خواهند کرد اما احتمالا او و خواهرش هم به ان واقعیت رسیده اند که شانس بسیار کمی برای بازیگر شدن دارند چرا که اگر به تنها سابقه بازی این دو یعنی سریال پایتخت هم نگاه کنیم هر چه این سریال جلو رفت و فصل های جدید آن ساخته شد نقش دوقلوها کمرنگ تر شد و تاجایی که در فصل ششم سوای قسمت های پایانی که به خاطر رسوایی های که به بار آورده بودند حذف شده بودند در قسمت های ابتدایی فصل ششم نیز اصلا بود و نبودشان فرقی نمی کرد و دیالوگ هایشان هم به حداقل رسیده بود.

سارا+و+نیکا

از همین رو سارا و نیکا که شانس بازیگر شدنشان را کم دیدن و از طرفی بسیار بعید هم هست این دو خواهر که بزرگ شده سوئد هستند و با فرهنگ آنجا خو گرفته اند به ایران بیاییند تا بازیگر شوند پس رفتند به سمت شاخ اینستاگرام شدن و تلاش دارن به هر طریقی تعداد فالوورهایشان را زیاد  کنند و البته در این راه به موفقیت نسبی هم رسیدند و هر کدام حدود یک میلیون دنبال کننده پیدا کردند.

حالا که مخاطبان این دو خواهر میلیونی شد فرصت را برای کسب درآمد از طریق تبلیغ مناسب دیدند اما به مانند حواشی و اشتباهاتی که این دو خواهر بعد از فصل پنجم و ششم پایتخت داشتند باز هم دچار لغزش شدند و برای تبلیغ به سراغ رمز ارز و سیگنال فروشی رفتند و به طور پیوسته صفحه اینستاگرام علی حسنی که چهره خیلی موجهی هم نیست را تبلیغ کردند که با واکنش های منفی زیادی مواجه شد.

34795611633411822

نیکا فرقانی چند باری است که تبلیغ یک این پسر جوان به نام علی حسنی را می کند. این پسر در کار ارز دیجیتال است و به مردم نحوه پولدار شدن را آموزش می دهد! نیکا به نظر می رسد آن قدرها که باید از کار او سر درنمی اورد اما با توجه به تبلیغاتی که برای علی حسنی انجام می دهد مشخص است که یا رابطه ای در میان است و یا پول خوبی در قبالش دریافت کرده.

البته تبلیغات میان بازیگران بیشتر از بلاگرهای اینستایی شده و حتی خیلی از هنرمندان رده بالا هم این حرکت را برای کسب درامد هنگفت انجام می دهند دیگر چه برسد به دو دختر جوان!

Untitled+(2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوشگلن بهترین دختر جوان سارا نیکا هستن خوشگل

  • آناهیتا ارسالی در

    سارا نیکا امید وارم پیاممو ببینید و جواب بدید من عاشقتونم خیلی دوستون دارم یه عالمه جون منین به گروه همکاران سریال پایتخت بگین دستشون درد نکنه سریال عالی هست و همینطور بازیگراش خیلی خوبن ممنون ازتون که اگه این حرف و بگین آناهیتا هستم😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰😍😍🥰😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤

  • هانی ارسالی در

    دماغاتون خیلی زشته نوکش انگارداره میره تودهنتون.مثل هانیه توسلی...عمل کنید

  • غم خور ارسالی در

    مسخره های بیمزه، نمیدونم این دوتا دختر لوس رو چه کسی از توی لُپ لُپ درآورد؟ اَه اَه

  • محسن ارسالی در

    شک نکنید اینها عاقبت خوبی ندارند

  • عباس ارسالی در

    این هم خبر مهم در کشور و جهان است

  • منو.... ارسالی در

    بابا این دوتا میمون زشت چی میخان از خودشون. دنیای بازیگری جای شما دوتا خواهر نیست شما با همون کارها و استوری های بچه گانه خوش باشین هنوز دهنتون بوی شیر میده. پایتخت ک هیچ ایران هم شما جایی ندارید. میمونهای زشت

  • فاطمه ارسالی در

    سارا و نیکا دیگه شورشو در اوردن
    نه سارا و نیکا بلکه
    همه بازیگرا

  • ناشناس ارسالی در

    سارا ونیکای عزیز من طرفدار شما هستم لطفا جواب بدین دیگه فیلم جدیدی بازی نمیکنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها