|

لاکچری بازی "مریم معصومی" با پای لُخت لب استخر؛ سگش اندازه قد خودشه!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی بازیگر خوش چهره ایرانی است که جای بچه داشتن علاقه زیادی به سگ دارد و اینبار هم از سگی بزرگ اما خانگی به نام آلپاین رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

مریم معصومی بازیگر معروف و با استعداد ایرانی است که تا به حال در فیلم و سریال های کمی ایفای نقش داشته اما در همان ها نشان داد که به راحتی می تواند هم نقش جدی را به خوبی بازی کند و هم نقش طنز را.

به گزارش«شایانیوز» مریم معصومی از فعالین اینستاگرام است که به جز استوری، انتشار پستش هم روزانه می باشد! البته این روزها اینستاگرام و کلاس گذاشتن در آن به نوعی تبدیل به رقابت میان خانم های بازیگر شده و البته راه درآمدی خفن! مریم خانم هم از این امر مستثنی نیست و علاقه زیادی هم به شاخ مجازی شدن دارد.

مریم معصومی یک سگ کوچک به نام «سیمبا معصومی» دارد که همان طور که متوجه شدید فامیلی خودش را هم بر روی او گذاشته و برای سگش شناسنامه گرفته است. خانم بازیگر بسیار سگ باز است و وابستگی زیادی به بچه اش سیمبا دارد. اما به تازگی پستی منتشر کرد که در آن سگی بزرگ و سفید و البته ناز به نام آلپاین وجود دارد و خانم بازیگر یکی در میون آن ها را بغل می کند!

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم خانم در کپشن پستش نوشت:

آخه این دوتارو من چیکار کنم اینقدر عاشقشونم

دعواست کی بیاد بغل

آخه کی دلش میاد به این زبون بسته ها بدی کنه یا از محبت دورشون کنه، هر کدوم از اینا عین ما آفریده خدا هستن، پس حق زندگی دارن.. تورو خدا اینجوری نگاه کنید که خدا اینارو آفریده پس خواست اوست که باشن پس در امانت خدا سربلند باشیم

مریم معصومی

البته نگهداری حیوانات و مراقبت از آن ها امری پسندیده است اما برخی مدافعین در این کار زیاده روی کرده و افراط می کنند. رونمایی مریم معصومی از شناسنامه آقای سیمبا آنچنان بی حاشیه هم نبوده و کاربران زیادی از او انتقاد کرده اند.

یکی از دلایل اصلی انتقاد مردم از رفتارهای مریم معصومی با سگش مخالفت او با ازدواج و تشکیل خانواده و از طرف دیگر حمایتش از نگهداری سگ و رسیدگی از او مانند بچه انسان است (افراط در علاقه به حیوانات همیشه باعث وجود حاشیه هایی می شود)

سیمبا معصومی سه ساله متولد اکراین است که در تهران بزرگ شده و خانم معصومی حتی بیشتر از فرزند خود به او عشق می ورزد!

ناگفته نماند آقا سیمبا همانند انسان ها پیج اینستاگرامی هم دارد و مامان جانش(به گفته خودش)  برایش پست و استوری هم منتشر می کند و از جانب سیمبا کپشن می نویسد. این پیج نزدیک به 700 دنبال کننده نیز دارد

مریم معصومی

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌ است. او به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. مریم معصومی با برادر بزرگترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جلال ارسالی در

    جوان باید جوانی کنه عمر گران میگزرد افسوس فایده نداره

  • حقیقت ارسالی در

    سگی اندازه خرس رو بغل کرده

  • Asghar ارسالی در

    خلایق هرچه لایق اینها لیاقتشون همینه که فرزندشان سگ باشه با فامیلی خودشون

  • ناشناس ارسالی در

    آه اه واقعا اینم از الگوهای جوانان .خودتون خجالت بکشین با سگ بغل کردنتون .

  • ناشناس ارسالی در

    خدا نجاتش بده قبل از اینکه دیر بشه و وقتی به خودش بیاد که تمام فرصت های زندگیش رو از دست داده و دیگه هیچ کاری نمی تونه انجام بده . دو روز دیگه پیر و مریض و کور شد سگاش می برندش بیمارستان یا براش غذا درست میکنند و پرستاریش میکنند .

  • زهرا ارسالی در

    سلام خانم معصومی بچه من۳تادندان خراب داره هزینه شوندارم شمادندان سگ لمینت میکنی

  • غریبه ارسالی در

    به جای اینکه برن ازدواج کنن و بچه بیارن بی فرهنگها سگ بزرگ میکنن

  • عرش ارسالی در

    حمال حیوانات......

  • بی نام ارسالی در

    خدا هدایتتون کنه
    یعنی هممونو هدایت کنه ان شاء الله

  • ستایش ارسالی در

    ماپول نداریم یه دندون مصنوعی بزاریم این میخاد دندونای سگشو لمینت کنه💔😂

  • ناشناس ارسالی در

    وای خدا سگ هاشو ببین چه قدر نازه
    😘😘🥰🥰😍😍😂

  • یوسف ارسالی در

    این ابلهان واقعاً برای آیندی کشور نابودگرن

  • ناشناس ارسالی در

    بله خانم معصومی اینها آفریده های خدا هستن وما باید با هاشون مهربان باشیم

  • ناشناس ارسالی در

    خدا یه عقل به امثال این.خانم.بده یه.پولم.به.ما.کی ایرانی جماعت.انقد بدبخت شد که.فرهنگ. غنی و.قدیمی خودشو.داد فرهنگ چارتا.غربی احمقو.گرفت.واقعا برات.متاسفم.خانم

  • ناشناس ارسالی در

    سگ به اندازه خودشه آورده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها