|

"آزاده صمدی" خواست ترافیکو دور بزنه نشست ترکِ یه آقا؛ موتوریا کی محرم شدن؟

azadeh samadi shayanews

آزاده خانم صمدی ویدیویی از موتورسواری خود برای فرار از ترافیک تهران را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

آزاده خانم صمدی از آن دست بازیگرانی است که همواره سعمی می کند متفاوت باشد البته این متفاوت بودن شاید در خلق و خو و ذات این بازیگر باشد و نتوان ان را به حساب خودنمایی و فیلم بازی کردن گذاشت.

به گزارش «شایانیوز» همین چند روز پیش بود که حضور آزاده صمدی در جشن حافظ سوژه شبکه های اجتماعی شد. آزاده خانم به عنوان کاندید بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال شبکه خانگی «می خواهم زنده بمانم» در جشنواره حافظ حضور داشت به خاطر نوع پوشش و استایل خاص اش در این مراسم مورد توجه قرار گرفت.

بعد از اینکه جشن حافظ تمام شد و عکاسان حسابی از سلبریتی های حاضر در این جشن که تعدادشان کم هم نبود سوژه و تصویر گرفتند آزاده خانم صمدی با یک ویدیو جالب خبرساز شد. ماجرا از این قرار بود که گویا آزاده صمدی برای رفتن سر قرار گرفتار یک ترافیک وحشتناک می شود و از آنجایی هم که انگار خیلی در قید و بند محرم و ناحرم نیست چاره را در این می بیند که اتومبیل اش را در گوشه ای از شهر پارک کند و با موتور ترافیک وحشتناک پایتخت را دور بزند.

حالا ویدیو این موتورسواری هیجان انگیز را که انگار کمی هم برای خانم بازیگر ترسناک بوده را استوری کرد.

azadehsamadi__2712510017170510149_1424686178

 

آزاده چرا از هومن خان سیدی جدا شد؟

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

azadehsamadi__1442847987

azadehsamadi__1635838510

دیالوگ‌ های جنسی و 18+ نوید محمدزاده و آزاده صمدی

چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟ به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم قسمت هایی از این تئاتر نشان داه شده که صحبت های جنسی و نا متعارفی میان دو بازیگر رد و بدل می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به کجا داریم میریم

  • لیلا ارسالی در

    متاسفم که امثال شما به دوران رسیده شدید الگوی مردم هرچند انسانهای زیرک وعاقل امثال شما رو الگو قرار نمیدن واصلا بازیهاتونو نگاه نمیکنن

  • سجاد ارسالی در

    بابا چرا مردم رو قضاوت میکنید؟؟شاید موتوری آشناشون بوده؟؟چقدر ما فوضولیم

  • داود ارسالی در

    یه دونه باشی آزاده⚘

  • محمد ارسالی در

    موتورسوار عین خود دکتر محرم هست اینو همه میدونن همه

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت اوره

  • محمد ارسالی در

    متاسفانه بعضی هنربندان ایران در خصوص زندگی مشترک بدون هدف هستند و بعد از مدتی با بهانه های احمقانه طلاق می گیرند

  • هموطن ارسالی در

    وای خدای من بعضی از این هنرمندها عقل ندارن اخه این چه تیپ زشتی عین شوالیه هاست یه لباس نرمال بپوشین یا از مد اصلا بویی نبردین یا هم خودتونو زدین ابروی هر چی ایرانی را بردین اصلا خودشم راحت نیست با این تیپش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها