|

"زنِ شاخ قائدی" اینبار در Global Village دبی؛ اکسسوری میلیاردیش چی میگه!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی همسر جوان اما بزرگتر مهدی قائدی است که اینبار از دهکده گردی در دبی و النگوهایش استوری گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
5

ستاره معصومی همسر شاخ و البته عشقِ حاشیه مهدی قائدی می باشد که پس از ازدواج با فوتبالیست جوان و انتشار تصاویر داف طور از خودش در اینستاگرام به بیش از نیم میلیون فالوور رسید.

به گزارش«شایانیوز» مهدی قائدی پس از مدتی که در ایران و در استقلال بود ظاهرا نتوانست لاکچری بازی های همسرش را جواب گو باشد به همین دلیل با پیشنهاد الاهلی سریعا قبول کرده و به امارات رفت. حالا در دبی ستاره خانم به هر چیزی که می خواست رسیده و نه تنها ثروت زیادی دارند بلکه دیگر هر جور که بخواهد لُخت می چرخد!

 ستاره معصومی گاه از رستوران هایی که می روند استوری می گذارد گاهی هم از تفریحاتشان، استوری از پنجره برج بلند بالایشان هم که از نون شب واجب تره! وی به تازگی همراه با همسرش و برادر هاشون به دهکده جهانی دبی «Global Village» رفته اند و از قسمت تخت جمشید ایران ویدیویی منتشر کرد.

دهکده جهانی دبی یکی از مناطق گردشگری دبی و همچنین معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی را با ارائه امکانات تفریحی و گردشی تلفیق کرده و در اختیار گردشگران می گذارد و هر ساله گردشگران بیشماری را از سراسر دنیا را سمت خود جذب می کند .

ستاره معصومی و مهدی قائدی

جالب است بدانید که غرفه ایران یکی از زیبا ترین و بزرگترین غرفه های گلوبال ویلیج محسوب می شود و در غرفه ایرانیان انواع سوغات و صنایع دستی ایرانی همچنین آجیل و پسته ، زعفران ، پشمک ، بستنی و فالوده سنتی و انواع فرش ایرانی برای فروش فراهم شده است و به فروش عموم می رسد .

ستاره معصومی و مهدی قائدی

اما همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید مهدی قائدی در یکی از غرفه ها سربند عربی به سرش بست و از آنجایی که خودش اهل بوشهر است خیلی هم با این حرکت حال کرد!

ستاره خانم هم که نباید از قافله عقب بماند از غرفه کشور هنر النگو های هندی زیادی خریداری کرد و به دستش انداخت و آن را تبدیل به عکسی عشقولانه کرد!

ستاره معصومی

ستاره خانم فقط مشروب خوریش کم بود!

چند روز پیش ستاره معصومی مثل همیشه از میز غذای خوشمزه شان ویدیویی کوتاه استوری کرد که طبق معمول نکته آن از زیر دست کاربران در نرفت و و استکانی که روی میز بود را مشروب دیدند و باعث حرف و حدیث های زیادی برای این زوج جوان شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه صادقی ارسالی در

    خیلی لاچکری 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 خوش بحال ستاره معصومی که شوهری خوبی داره🤩🤩❤❤🌹💝💝💝 خوش بحال مهدی قاییدی که همچین خانمی داره🤩🤩🤩🧡🧡🧡🧡🧡🧡

  • علی ارسالی در

    کوتوله ها همیشه پرسروصدا هستند

  • اسی ارسالی در

    بقول ننه ارسطو وقتی ماشین خرید می‌گفت باز یه پولی دستت اومد گدا گشنها رو دنبال خودت ردیف کردی.

  • لاوین ارسالی در

    هر کسی رو تو قبر خودش می‌ذارن.

  • رضا محمدی کرمانشاه ارسالی در

    یعنی اینهارو بعداز قرادادشون تو ایران راه میدن

  • یه ایرانی خر ارسالی در

    ننگ عالم بر شما باد .

  • رضا ارسالی در

    بذرید مردم زندگیشون رو بکنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی