|

منبع درآمد خفن "نیوشا خانم" تو بالاشهر؛ مهمونی مختلط با دخترای بلوند و ناز!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره ایرانی است که اینبار از کلینیک زیبایی خودش رونمایی کرد اما با حرف و حدیث هایی فراوان!

لینک کوتاه کپی شد

نیوشا ضیغمی بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی است که البته به لطف شوهر پولدار و عمل های زیبایی به چنین چهره ای رسیده که از نظر بعضی ها هم با این همه حرکت باز همه زشته!

به گزارش«شایانیوز» نیوشا ضیغمی تا به الان دو بار فقط بینیشو پیش بهترین دکتر های زیبایی عمل کرده. وی به گفته برخی از کاربران کلینیک زیبایی هم دارد که در پست و استوری هایش معرفی کرده، اما به تازگی نیوشا خانم ویدیویی منتشر کرد که در آن سالنی خفن و مجهز را نشان می دهد و هنرمندان خانم و آقا و دختران زیبایی حضور دارند.

اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کر بی حجاب بودن بعضی از دختران بود و اینکه اصلا چنین سالنی برای خود خانم بازیگره یا نه!

از آن جایی که خانم بازیگر لینک این کلینیک را در بیو اینستاگرام خود گذاشته اند به نظر می رسد برای خودش باشد چون هیچ گاه برای تنها تبلیغ هیچ بازیگر تو بیوش نمیزاره!

این کلینیک به قول خودشان مجهز ترین کلینیک زیبایی، لاغری، لیزر و... است که قطعا بالاترین هزینه را هم دریافت میکند. البته همه هنرمندان به جز بازیگری شغل دوم و حتی سوم و چهارمی هم دارند و خانم ثروتمندی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی باید هم چنین منبع درآمد های خفنی رو داشته باشند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی حالا در اینستاگرام نزدیک به 4 میلیون دنبال کننده دارد که از همین طریق هم تبلبغات زیای منتشر می کند، البته از نظر خودش زیر پوستی!

این بازیگر زن به تبلیغات عجیب و غریب معروف است اما از همن طریق هم توانسته به درآمدی خوب برسد. به تازگی تصویر قبل و حالای نیوشا ضیغمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد داشتن شوهر پولدار و درآند های نجومی طور می توان آدم ها را پولدار و البته خوشگل کند!

نیوشا ضیغمی

حمایت نیوشا خانم از گرفتن تابعیت خارجی

نیوشا ضیغمی می گوید به دلیل اعتبار پایین پاسپورت ایران و مشکلاتی که برای سلبریتی ها در خارج از کشور به وجود می آید بهتر است تابعیت کشور دیگری داشته باشند.

یکی از مسائل جنجالی هنرمندان و سلبریتی های ایرانی به غیر از مالیات تابعیت آنهاست. اکثر بازیگران ایرانی به دنبال تابعیت کشور خارجی برای خود و خانواده شان هستند و به انتقاد از عملکرد خود به شدت واکنش منفی نشان می دهند.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی:

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی می باشد. پولادخان چند سال است که در تجارت نقره و لوازم لوکس نقره جات فعالیت می کند. 

نیوشا ضیغمی و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ساناز ارسالی در

    شما هستین که اعتبار و آبروی ایران رو زیر سوال می برین هر جا میرین ندید بدید بازی درمیارین

  • ناشناس ارسالی در

    بااین‌همه آرایش و عمل زیبایی هنوزم خشگل نیست

  • محمد ارسالی در

    سلام
    واقعا هنر پیشه های مملکت ما باید خجالت بکشن که فقط فکر مهمانی و مد و مدل و خوشگزونی هستن واقعا خجالت بکشید فقط از معروف بودن قیافه گرفتنش رو بلد هستید والله به خدا مردم اینقدر مشکلات دارن که حتی اسم شماها رو هم یادشون رفته الکی به خودتون فشار نیارد برای هیچ کسی مهم نیستید

  • ناشناس ارسالی در

    اینها اگر اینقدر که خودشون ادعا می کنند پولدار هستند چرا اسم مالیات که میاد هیچ کدام خونه و ماشین ندارند و میگن مستاجر هستند؟؟؟بعد دولت اون ها را معاف از مالیات می کنه؟؟؟!!
    بعد از ما با حقوق حق التدریس که اگر حساب کنید ترمی (تقریبا ۴ ماه)۳ ملیون میگیریم ۱۰ درصد مالیات کسر میکنند!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها