|

"متین خانم" برا تبلیغ پر و پاچشو ریخت بیرون؛ ناشناس شدی با اینهمه آرایش!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر خوشگل و جوان ایرانی است که به جمع تبلیغ کنندگان اینستایی پیوسته و با تغییر چهره خود حاشیه ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
9

متین ستوده بازیگر خوش چهره و مطح ایرانی است که با بازی در سریال «لیسانسه ها» بیشتر دیده و معروف شد. اما اگر از بینندگان این سریال بوده باشید تفاوت چهره واقعی این بازیگر جوان را در تلویزیون و در اینستاگرام متوجه شده اید.

به گزارش«شایانیوز» متین ستوده عمل زیبایی داشته اما در صفحه شخصی اینستاگرامش آنقدر چهره خود را با فتوشاپ و برنامه های مختلف و البته کیلو کیلو میکاپ و لوازم آرایش تغییر می دهد که به قول یکی از کاربران شاید اصلا خودش هم خودشو نشناسه!

وی از فعالین فضای مجازی است و 1 میلیون دنبال کننده نیز دارد. متین خانم به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که با کت و شلوار زنانه سبز است و جوری آرایش کرده که اگر اسمشو اون بالا نخونید شاید حتی متوجه بازیگر بودن این خانم نشوید! ناگفته نماند این ست لباس هم معرفی آنلاین شاپ است که راهی پر درآمد برای بایگران خانم شده است. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

متین ستوده

متین ستوده

خانم بازیگر چهره اصلیشو دوست نداره؟!

اما اگر بخواهید چهره اصلی این بازیگر را ببینید باید به پایین این متن بروید. البته مین ستوده حالا درسته که عمل کره اما چهره ساده و زیبایی داره که با ده مَن آرایش تغییرش میده که این نشون دهنده ضعف و نبود اعتماد به نفس در خانم های بازیگر ایرانی است که انگار تبدیل به مسابقه شده و هرک عمل و فیلتر و فتوشاپ نداشته باشه بی کلاسه!

متین ستوده و پدرش

متین ستوده در لیسانسه ها متین ستوده در لیسانسه ها

حمایت از گلشیفته و آزاده

آزاده نامداری را بهترین دوست خود می داند و معتقد است او بدشناسی آورده و گلشیفته فرهانی را هم نابغه می داند چون استاد پیانو است و به چند زبان زنده دنیا مسلط می باشد. او می گوید گلشیفته با کارگردانانی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی آن ها را از نزدیک هم ندیده اند.

آزاده نامداری و گلشیفته فراهانی

متین ستوده تلاش می کند که در تصاویری که عکاسان می گیرند قدش بلندتر جلوه کند. قد او در حال عادی 1.75 است که در میان خانم ها قد بلندی دارد و روی قد خود خیلی هم حساس است!

بیوگرافی متین ستوده:

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال لیسانسه ها در 31 سالگی به شهرت رسید.

ایشان قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد. اما سرانجام با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

متین ستوده و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زهره ارسالی در

    خیلی نازه..هم خودش هم لباسش

  • ایملی ارسالی در

    واه واه

  • بهنام ارسالی در

    خوش بحالش داره لذت می بره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها