|

بازیگر لاتاری با "بوت قرمز و مانتوی کارتونی" تو حافظ؛ ساده اما جذاب!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی بازیگر خوشگل ایرانی است که با استایلی ساده اما شیک در جشن حافظ حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

زیبا کرمعلی بازیگر جوان و جذاب ایرانی است که با بازی در فیلم "لاتاری" و البته هم بازی شدن با ساعد سهیلی دیده و معروف شد. وی از هنرمندان بی حاشیه و آرام سینماست که در اینستاگرام 180 هزار دنبال کننده دارد.

به گزارش«شایانیوز» زیبا خانم کرمعلی علاوه بر بازیگری نویسنده خوبی هم هست و به گفته خودش از 12 سالگی در حوزه نوشتن فعالیت می کند زیبا همچنین به تازگی کارگردانی یک فیلم کوتاه به نام تهاتر را هم برعهده داشته که در جشنواره فیلم کوتاه ایرلند پذیرفته شده است.

اما در جشن حافظ تصاویر زیادی از هنرمندان در آمد و کاربران بعضی را پسندیدند و بعضی را هم بی معنی و خاص بودن الکی دانستند. زیبا کرمعلی از هنرمندانی بود که مانتویی خاص اما شیک پوشیده بود که شاید همچین لباسی تن شخصی مثل بهاره رهنما بود مورد تمسخر قرار میگرفت!

زیبا کرمعلی

بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی زاد 12 آذر ماه 1375 بوده ودر حال حاضر دانشجوی دوره کارشناسی رشته‌ی سینما دانشگاه هنر تهران اسـت. او یک برادر کوچک تر از خود دارد و هنوز ازدواج نکرده اسـت. زیبا تحصیلات دبیرستان را در آموزشگاه شهید ثانی در ناحیۀ 3 کرج گذراند.

زیبا کرمعلی

رشته‌ی دوران دبیرستان زیبا ریاضی و فیزیک بود، اما بدلیل علاقه‌اش بـه هنر، در مقطع پیش دانشگاهی بـه هنر تغییر رشته داده اسـت.  او با دیپلم ریاضی خودرا با معدل 19/95 گرفت. اما پیش دانشگاهی را در رشته هنر ادامه داد و توانست دوره‌ی پیش دانشگاهی را نیز با موفقیت و با معدل 19/76 بـه اتمام برساند ودر کنکور سراسری هنر رتبه ۸ کشوری را کسب کرد.

زیبا کرمعلی

زیبا مادر بسیار جوان و خوش چهره ای هم دارد که وقتی با هم در مقابل لنز عکاسان قرار گرفتند باعث تعجب حضار شدند.

البته زیبا پیش تر در مورد راز جوانی مادرش گفته بود: 

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه جوون مونده من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم.

زیبا کرمعلی

آغاز فعالیت هنری زیبا کرمعلی

عوامل فیلم ماجرای نیمروز درسال 95 برای همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه حضور پیدا می کنند و بطور اتفاقی با زیبا کرمعلی آشنا می شوند. پس از آشنایی، کارگردان فیلم ماجرای نیمروز، محمد حسین مهدویان از خانم کرمعلی دعوت می کند کـه در فیلم جدیدش بازی کند.

بـه این ترتیب زیبا کرمعلی در حالیکه هیچ تجربه‌ای در زمینه‌ی تئاتر و سینما نداشت در فیلم سینمایی لاتاری «در نقش نوشین» در مقابل ساعد سهیلی بازی کرد.  وی درباره‌ی تجربه‌ی کاری اش میگوید: مـن تمرین‌های بازیگری را از صفر بازیگری حتی فن بیان رابا ابراهیم امینی فیلمنامه نویس فیلم شروع کردم تا بتوانم بازی قابل قبولی ارائه بدم.

زیبا کرمعلی و ساعد سهیلی

مصاحبه با زیبا کرمعلی

خانم کرمعلی چـه شد کـه سینما را بعنوان آینده کاری خود انتخاب کردید؟

علاقه‌مند شدن مـن بـه حوزه سینما بـه سن 12 سالگی باز میگردد. در آن سالها مـن بـه صورت جدی شروع بـه نگارش برای نشریه مدرسه کردم و داستان‌های کوتاه و بلند مینوشتم و حتی وبلاگ هم داشتم.

یعنی بـه صورت جدی نویسندگی میکردید؟

برای خودم کاملاً جدی بود، اما هنوز بـه اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشتم کـه دامنه مخاطبان نوشته هایم را گسترده‌تر کنم. حتی داخل وبلاگم با نام مستعار مطلب مینوشتم. البته در زمانی دوستی بود کـه بـه شدت مـن را برای نشر نوشته هایم تشویق کرد، اما احساس کردم هنوز زود اسـت. هنوز هم تک تک نوشته هایم را نگه داشته ام.

زیبا کرمعلی

بـه غیر ازآن، نوشتن از همه ی چیز تبدیل بـه عادت شده بود تا زمانی کـه دریافتم صفحه کاغذ تخیلات مرا ارضا نمیکند و لازم اسـت تمام این نوشته‌ها بصری شوند! سینما شوند! و تقریباً ۱۳ سالگی بود کـه مصمم شدم سینما را بعنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنم.

چـه شد کـه محمدحسین مهدویان شـما را برای فیلم لاتاری انتخاب کرد؟

بعد از نشست، آقای مهدویان با مـن صحبت کردند و گفتند کـه در حال نگارش فیلمنامه تازه‌ای هستند و خود و آقای امینی گمان می کنند کـه یکی از نقش‌ها مناسب مـن اسـت.

مـن آن روز حتی نمیدانستم فیلم چـه موضوعی دارد، داستان آن تاریخی اسـت یا در زمان حال رویدادی را جلو می برد. آقای مهدویان صحبت هایش را ادامه داد و گفت کـه اگر علاقه‌مند باشم آقای امینی بزودی قراری را ترتیب خواهند داد. چنین شد و نهایتاً همکاری مـا شکل گرفت. ناگفته نماند این را هم نمیدانستم که قرار است نقش اول فیلم باشم!

لاتاری

برخورد شـما با ساعد سهیلی بعنوان پارتنر چطور بود؟ ایفای نقش جلوی او برایتان سخت بود؟

تمرینات مـن با آقای امینی آغاز شد کـه البته در ادامه امیر حسین هاشمی هم برای کمک بـه مـن بـه برخی تمرین‌ها ملحق شد. صادقانه و عامیانه بگویم! شاید مدت‌ها طول کشید تا یخ مـن جلوی همین دو فرد آب بشود! روزی کـه قرار بود ساعد را برای نخستین بار ببینم و تمرین کنیم نگران بودم و استرس داشتم.

زیبا کرمعلی

اما درست زمانی کـه متن را در دست گرفتیم و شروع بـه خواندن کردیم، تمام استرس و نگرانی دور ریخته شد! نشانی از ترس نبود. البته کـه برخورد دوستانه و گرم ساعد سهیلی دراین موضوع بـه شدت تاثیرگذار بود. چیزی کـه تا پایان پروژه وجود داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • 💋زیبا ساحلی کرمانی💋 ارسالی در

    چه خوشگلی خدا خوشگلی تو حفظ کنه انشالله عشقم زیبا جان❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

  • Maryam ارسالی در

    چه مانتو قشنگی عالی بود👌

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها