|

ترفند 2022 "نیوشا ضیغمی" برای پول درآوردن؛ گردن باز و سینه ریز طلاش چه نازه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح ایرانی است که اغلب در تبلیغ های عجیب حضور دارد اینبار هم معرفی یک سالن خدمات ابرو را با سخنان خود انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد
4

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که با بازی در فیلم "اخراجی ها" دیده و شناخته شد. خانم بازیگر به دلیل اینکه حتما باید در نقش هایشان کم حجاب و آرایش کرده باشند به همین دلیل زیاد در تلویزیون دیده نمیشوند و بیشتر در همان سینما بازی می کنند و اگر دقت کرده باشید اکثرا هم نقش دختری جذاب را دارند که پسری خفن عاشقش میشه!

به گزارش«شایانیوز» نیوشا ضیغمی تا مدت ها پیش بازیگری بی حاشیه بود اما از وقتی که قرتی بازی های اینستایی و تبلیغات و درآمد های نجومی در فضای مجازی مد شد خانم بازیگر هم از قافله عقب نمانده و بدتر از بهاره رهنما همه جا حضور دارند! 

نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات عجیب غریب است که قطعا در مقابل پول خوبی هم می گیرد. به گفته برخی کاربران این بازیگر زن حت با چندین عمل زیبایی هم که انجام داده بازم خوشگل نشده و فقط صورتش پفکی شده. ناگفته نماند خانم خانما خودش نیز کلینیک زیبایی دارد و باید هم دائما با صورتش خود وَر برود! وی به تازگی هم برای انجام تبلیغ به یک سالن خدمات ابرو رفته و همانطور که در ادامه مشاهده می کنید حسابی برای معرفی آن زبون می ریزد.

در ادامه تعدادی از نظرات کاربران را هم می بینید که چقدر علاقه مند به خانم بازیگر هستند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی شوهری پولدار دارد که در کار تجارت نقره و لوازم لوکس است و به واسطه سرمایه گذاری در فیلم "پرتقال خونی" به نیوشا نزدیک شده و از او درخواست ازدواج می کند.

این زوج حالا دختری به لنا دارند که خانم بازیگر چندان عکسی از او منتشر نمی کند. برخی کاربران فضای مجای بر این نظر اند که فرزند نیوشا ضیغمی زشت است و به چهره قبل از عمل مادرش رفته، به همن دلیل خانم بازیگر عکس زیادی از دخترش انتشار نمیدهد!

البته این گفته ها درست نیست زیرا همه انسان ها را خدا آفریده و زشت و زیبایی را کسی تعیین نمیکنه.

نیوشا ضیغمی

کمال هم نشینی خانمای لوس سینما!

نیوشا به همراه دو همکارش یعنی خانم الهام حمیدی و بهاره رهنما از پر حاشیه ترین هنرمندان در سینما هستند که علاقه زیادی دارند با حرکات و حرف های مختلف خود را نشان داده بلکه فراموش نشوند. این سه خانم بازیگر در کار تبلیغات و مدلینگ دست همه را از پشت بسته و کاربران را خسته کرده اند. در ادامه تصویری دوستانه از آن ها مشاهده می کنید.

نیوشا ضیغمی

اینکه می گویند هر کس با مثل خودش دوست می شود و کمال هم نشینی اثر دارد نمونه بارز این سه خانم است که هر چه بیشتر با هم می چرخند قرتی تر و پر حاشیه تر و البته از دید خیلی ها منفور تر می شوند! 

بهاره رهنما

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است.

نیوشا ضیغمی و خواهرش نیوشا ضیغمی و خواهرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی