|

سَر و سِر سحر قریشی با امیر مقاره لو رفت؛ خانوم خانوما ریز شوگر مامی شد!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی بازیگر جذاب اما حاشیه دار ایرانی است که اینبار حرف و حدیث هایی از رابطه اش با امیر مقاره خواننده ماکان بند به گوش میرسد!

لینک کوتاه کپی شد
15

سحر قریشی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی است که البته خودش می گوید زیبایی اش خدادادی است اما اگر نگاهی به قبل و بعد خانم بازیگر در سریال "دلنوازان" که سکوی پرتاب او بود بی اندازید متوجه این زیبایی خدادادی عملی خواهید دید.

به گزارش«شایانیوز» البته در این سریال قرار بود افسانه پاکرو حضور داشته باشد که نقش یلدا را بازی کند اما شانس و اقبال با سحر خانم همراه بود و همین مجموعه او را بالا برد. پس از آن دیگر خانم خانما از خود بی خود شد و از همسرش جدا شد. حالا دیگر هم در سینما و هم در اینستاگرام شاخ شده و در هر پروژه ای که حضور داشته باشد پولساز ترین می شود!

ناگفته نماند تا مدتی پیش سحر خانوم به گفته خودش عاشق حاشیه سازی بود اما چند وقتی می شود که خبری ازش نیست و ظاهرا خانم بازیگر آرام گرفته. از آنجایی که فن پیج های زیادی دارد یکی از طرفداران او تصویری که در ادامه مشاهده می کنید را منتشر کرده است.

سحر قریشی

حواشی خانم خانما

سحر خانم قریشی هم مثل بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، الهام حمیدی و ... تا دلتان بخواهد حاشیه دارد و هر بار به نوعی بر سر زبان ها می افتد. از رابطه نامتعارف با مهدی طارمی و امید علوی و تتلو گرفته تا حواشی ای که به خاطر اظهار نظر او در خصوص حضور خانم ها در استادیوم های ورزشی برایش ایجاد شد که این آخری باعث شد خیلیا از سحر منتفر شوند و او را آدمی منفعت طلب و نان به نرخ روز خور بدانند.

سحر قریشی

رابطه سحر قریشی با امیر مقاره چجوریاست؟!

اما از دیگر مواردی که از نگاه کاربران فضای مجازی دور نماند لباس های ست سحر قریشی با امیر مقاره خواننده ماکان بند است که این روز ها هم در سریال شبکه خانگی "جزیره" ایفای نقش دارد. در این عکس ها امیر مقاره و سحر قریشی لباس های ست و یکدستی از مارک های خاص خریدند که نمی تواند این همه تشابه در پوشش اتفاقی باشد. در ادامه تعدادی از تصلویر این دو را خواهید دید که در کلاه و عینک ست هستند، آن هم چند بار!

سحر قریشی و امیر مقاره

سحر قریشی و امیر مقاره

این حرکت قبلا هم بین نوید محمدزاده و فرشته حسینی اتفاق افتاده بود که بعد هم به دوستی و ازدواج ختم شد و همه چیز بر ملا شد. حالا بسیاری از کاربران در انتظار خبر دوستی و یا ازدواج این دو سلبریتی نیز هستند که البته با سابقه ای که سحر خانم تو روابطش داره بعیده که به ازدواج ختم شه!

ناگفته نماند سحر قریشی 8 سال از این خواننده جوان بزرگتر هم می باشد.

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی:

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران است. تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از 20 سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد بازیگری شد حالا تجربه چند رابطه عاشقانه دارد و برادرش سپهر، بسیجی ژورنالیست است.

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم.

سحر قریشی

بیوگرافی امیر مقاره:

امیر مقاره متولد 3 دی 1374 در تهران ، خواننده ماکان بند و بازیگر است. تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخواند اما با سرودن شعر کارش را شروع کرد سپس با آهنگسازی و خوانندگی در گروه «ماکان بند» به اوج شهرت رسید.

تجربه مدلینگ

بخاطر چهره جذاب خود زمانی که خواننده مطرحی نوبد مدتی بعنوان فتو مدل جلوی دوربین عکاسی رفت و با چند برند ایرانی هم همکاری داشت.

امیر مقاره

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ماکانی ارسالی در

    چرا انقد دروغ میگید!

  • آیدا ارسالی در

    انشالله که خوشبخت بشن


  • دخمل ماکانی ارسالی در

    اصلا دلیل قانع کننده ای نبود لطفا چرت و پرت نبافین برای جوون به این خوبی و خوش قلبی دیگه بسه هر چقدر ساکت موندیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها