|

مهراد از عشق ممنوعه اش گفت؛ شوگر مامی میلیاردرشو برا "ماهی کبابی" قال گذاشت!

donya jahanbakht shayanews

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده مهراد جم علت رفتنش از ایران را توضیح داد. البته دنیا هم از خرج ماهی یک میلیاردی برای مهراد گفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

مهراد جم بعد از اینکه دنیا جهانبخت و فرزندش را ترک کرد و به ایران برگشت دیگه هیچ حاشیه نداشته و خیلی بی سروصدا مشغول کار است ام حالا اویدیو از او منتشر شده که دلیل رفتنش از ایران را توضیح می دهد. دنیا هم بی کار نبود و از مخارج سنگینی که مهراد روی دستش گذاشت گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش «شایانیوز» به تازگی ویدئویی از مهراد جم منتشر شده که در آن علت رفتنش از ایران را توضیح می‌دهد. او در این ویدیو می گوید که چون عشق اش به دنیا جهانبخت در ایران ممنوع بود مجبور شد از ایران برود.

با اینکه به نظر می رسد دنیا این روزها در کنار پسرش آرتام ایام خوشی را سپری می کند اما انگار هنوز هم به مهراد فکر می کند و یا به عبارت بهتر با خود مهراد نه اما با نزدیکان او در ارتباط است.

دنیا در جدیدترین استوری که منتشر کرد پیام مادر مهراد را گذاشت که درباره شکل و شمایل نوه اش اظهار نظر کرده بود.

طبق استوری ادعایی دنیا مادر مهراد خطاب به او نوشت: آرتام اصلا شبیه بچگی های مهراد نیست و انگار به خود دنیا رفته و اصلا ابرو نداره....البته ننه مهراد به دماغ آقا آرتام هم گیر داد و گفت به نظر بینی بزرگی داره....

1

البته اظهارنظرهای مادر مهراد درباره نوه اش به مذاق دنیا خانم خوش نیامد و او هم در جواب نوشت: خداروشکر که بچه هیچ چیش به شما نرفته.

حالا ببینید از این بچه دماغ بزرگ و کم ابرو چی میسازم که امثال تو یه ذره خجالت بکشید.

donya_2709570024110962954_373148161

افشاگری جدید "دنیا جهانبخت" درباره مهراد جم

مهراد جم پس از ترک دنیا جهانبخت و فرزندش ، ادعا می کرد که به او سخت می گذشت. این در حالی بود که دنیا جهانبخت ماهی 1 میلیارد خرج مهراد جم می کرد.

او فقط ماهی 100 میلیون تومان هزینه بازی های اینترنی را برای مهراد جم پرداخت می کرد.

mehraadjam_1631100809

چی شد که مهراد به یکباره دنیا را رها کرد و برگشت ایران

دنیا جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به دنیا نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود جهانی و عشقِ وطن و رفیقهاشو احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم توریست بودیم این وسط!

donya_2676731097909349750_373148161

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آتنا ارسالی در

    🙁🙁🙁🙁مهراد خوبه اما ایکاش ایکاش پیش زنش و بچه اش میموند خودش حتی تو شعر ها ش گفت یه تار موی تو رو به دنیا نمیدم اما الا زنش رو عوض کرد حتی دلش واسه بچه اش هم نسوخت واقعا که وقتی لالایی میتونی معلومه واسه ما همون واسه خودتم بخون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها