|

"نیکی کریمی" بانوی جذاب سینما در اکران آتابای؛ باوقار و البته خوشگل واقعی!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر خوش چهره ایرانی است که به تازگی در اکران خصوصی فیلمش «آتابای» حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

نیکی کریمی هنرمند دوست داشتن و معروف ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد چرا؟ چون از با شخصیت ترین بازیگران خانم در سینما می باشد. وی به تازگی هم کارگردان و تهیه کنندگی فیلم «آتابای» بوده است.

به گزارش«شایانیوز» نیکی کریمی در اینستاگرام 3.6 میلیون دنبال کننده واقعی دارد و از فعالین این سرویس نیز می باشد اما نه همانند خانم رهنما و بهنوش بختیاری که با حاشیه و ترفند های مختلف به 5 میلیون و 9 میلیون فالوور رسیده اند، البته شاید هم فیک باشند!

از این ها که بگذریم فیلم «آتابای» پنجمین ساخته نیکی کریمی بازیگر مطرح سینما می باشد که که در ژانر درام ساخته شده است. در ادامه تصویر جذاب این هنرمند عزیز را در اکران خصوصی این فیلم مشاهده می کنید.

نیکی کریمی

نیکی کریمی از بازیگران نچرال و البته خوش استایل و با وقار سینمای ایرانی می باشد که در جشن حافظ هم بر خلاف بسیار از هنرمندان که به خیال خود خاص پوشیده بودند، او مثل همیشه شیک پوش و به دور از حاشیه تیپ زد.

متفاوت بودن شاید جزیی از هنرمند باشد اما هر تفاوتی زیبا نیست که متاسفانه بانوان ایرانی تا سکانسی را جلوی دوربین می روند جو خاص پوشی را می گیرند و از حالت نرمال خود خارج می شوند.

اما نیکی خانم از بازیگران سن دار ولی نچرال و جذابی است که همیشه به دلیل شخصیتش هم از سوی سینمایی ها و هم از سوی مخاطبین محبوب بوده و حرف و حدیث پشت سرش نداتشه، درست برعکس بعضیا!

نیکی کریمی

نیکی کریمی: سینمای ایران پر از لب و گونه ها پروتزی!

اما خانم نیکی کریمی مدتی پیش هم ظهاراتی درباره خانم های بازیگر سینما داشت.

نیکی کریمی پیشتر گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

نیکی کریمی

وی نوشت: بعد از دیدن فیلم “گذشته”، و دیدن سیمای ساده برنیس بژو با خودم فکر کردم واقعا چه بر سر این جامعه آمده؟

بازیگری که فیلمش برنده اسکار است و این قدر شانس کار در اروپا و هالیوود دارد و تازه شاید رقابت گسترده‌ای پیش رو دارد، با این سیمای ساده در فیلم‌ها حاضر می‌شود.

اما بازیگران ما برای زیبا دیده شدن در تنها گستره پیش رو یعنی سینمای ایران دست به هر کاری می‌زنند که تازه نتیجه‌اش قیافه‌ای مصنوعی و غیرعادی و غیر قابل باور است.

واقعا آیا زیبایی‌شناسی جامعه ما تغییر کرده و مردم ما از قیافه‌های مصنوعی خوش‌شان می‌آید یا من نمی‌دانم این همه تلاش برای چیست؟

نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است.
و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 
وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.
تست گریم نیکی کریمی برای فیلم عروس تست گریم نیکی کریمی برای فیلم عروس

نیکی کریمی

نیکی کریمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    یاشاسین آذربایجان، یاشاسین آتابای، یاشاسین خانم کریمی

  • ساسان حداد ارسالی در

    یه موی گندیده خانم نیکی کریمی و خانم هدیه تهرانی وخانم مهتاب کرامتی می ارزه به صدتا بهاره رهنما و بهنوش بختیاری والهام حمیدی.........

  • بی نام ارسالی در

    نچرال🤪

  • هم نام شما. کریمی ارسالی در

    صد کاش که بقیه هنرمندان و بازیگران خانممون هم این وقار و متانت و عقده ای نبودن رو از خانم نیکی کریمی می آموختن و لحظه لحظه زندگیشونو استوری نمیکردن.
    مرسی خانم کریمی. هرر روز موفق تر از دیروز.
    دوستت دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها