|

رقابت خانم های "شُل حجاب" دبی نشین؛ بعد از زنِ قائدی نوبت سپهر و زنِ پلنگشه؟

aram jouyandeh shayanewd

آرام جوینده به تازگی تصویری عاشقانه به همراه همسرش سپهر حیدری منتشر کرد که البته نوع پوشش و استایل خانم بلاگر خیلی مناسب نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

آرام جوینده بلاگر و همسر سپهر حیدری که در ایران مدیریت چندین سالن آرایش را برعهده داشت مدتی است که به همراه همسر و دو فرزندش به دبی مهاجرت کرده و در آنجا زندگی می کنند.

به گزارش «شایانیوز» سپهر در دبی آموزش فوتبال می دهد و در یک مدرسه فوتبال مشغول به کار است البته مشخص نیست که مدرسه برای خودش است یا به عنوان مربی آنجا حضور دارد. آرام جوینده هم بعد از اینکه سالن های زیبایی اش در تهران خیلی موفق نبودند حالا یک فروشگاه آنلاین عرضه لوازم آرایش و عطر و پرفیوم زنانه و مردانه افتتاح کرده و به قول خودش محصولات آرایشی بهداشتی اصل و اورجینال را از طریق اینستاگرام و واتساپ به کاربران عرضه می کند.

آرام جوینده که علاقه زیادی به لاکچری بازی دارد و سعی می کند زندگی لوکس خود را از طریق اینستاگرام به رخ بکشد هر از گاهی در اینستاگرام تصاویری از خونه و زندگی خود و همسرش در دبی منتشر می کند. 

در کنا اینها به نظر آرام و سپهر رابطه بسیار گرمی هم بایکدیگر دارند به تازگی هم آرام عکسی دونفره از خودش و سپهر منتشر کرد و خطاب به سپهر نوشت love u for ever سپهر هم در جواب این پیام عاشقانه همسرش را ملکه خطاب کرد و از او تشکر کرد.

aram.jouyandeh_1638122738

آرام جوینده علاقه زیادی به لاکچری بازی دارد و سعی می کند زندگی لوکس خود را از طریق اینستاگرام به رخ بکشد که البته این اعمالشان هم با نظرات منفی کاربران و مردمی که به سختی زندگی می کنند همراه است. البته آرام خیلی نسبت به این واکنش ها و اظهار نظرهای منفی واکنش خاصی نشان نداد و در یک مصاحبه تصویری خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

آرام شاخ تره یا زن مهدی قائدی؟

آرام جوینده و ستاره معصومی هر دو در دبی زندگی می کنند و با اینکه بسیار بعید است باهم در ارتباط باشند اما گویا ناخواسته باهم در لاکچری گری و فخر فروشی رقابت دارند. . ناگفته نماند ستاره معصومی و آرام جوینده هر دو چهره و اندامشان را کوبیده و از نو ساخته اند که البته بی نتیجه هم نمانده و توانستند با انتشار تصاویر ناجور و نامتعارف از خود در اینستاگرام پیجی بزرگ با کاربران زیاد داشته باشند و از طریق همین پیج ها و شهرت آقایان فوتبالیست تبلیغ و کسب درآمد بالایی داشته باشند.

setareh.masoumi_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نظرپورقندعلی. ارسالی در

    خوش باشی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها