|

پیانو نوازی خفن "مهراوه خانوم" مثل خارجیا؛ تپل شده ولی بازم ظریف و نازه!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوشگل ایرانی که علاوه بر استعدادی که در بازیگری دارد پیانیستی خفن نیز هست، در ادامه نمونه ای زیبا از آن را می بینید.

لینک کوتاه کپی شد
9

مهراوه شریفی نیا از بازیگران با استعداد و البته بسیار دوست داشتنی ایرانی است که هم در سینما و هم در تلویزیون نقش های پر بیننده ای را بازی کرده است. وی دارای چهره ای نچرال اما جذاب است که ظرافت خاصی در صورتش دارد اما به تازگی آنقدر تپل شده که چند بار سوژه منتقدین قرار گرفت. این میزان افزایش ون در سریال شبکه خانگی "دل" کاملا نمایان بود.

به گزارش«شایانیوز» مهراوه شریفی نیا از کودکی در فضای هنر و بازیگری بوده و اگر بخواهیم به خفن ترین کارش در سریال های تلویزیونی اشاره کنیم بی شک او "کیمیا" و بعد هم " خداحافظ بچه" بسیار مورد علاقه مخاطبین بوده است. 

مهراوه خانم در خانواده ای بسیار هنرمند و معروف بزرگ شد و الحق هم استعداد بازیگری در خون این خانواده بوده است. از این ها که بگذریم مهراوه شریفی نیا هنر های دیگری هم دارد. وی به طور حرفه ای نوازنده پیانو است که در ادامه یکی از ویدیو های او را که منتشر شده مشاهده می کنید.

اما همانطور که گفتیم مهراوه افزایش وزن زیادی پیدا کرده است. وی بازیگری کم حاشیه اما پر طرفدار می باشد اما به تازگی عکسی از مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور در حال دست به دست شدن است که خانم بازیگر با توجه به اندام تو پری که دارد پوششی بسیار نامتعارف را نیز انتخاب کرده است.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

مهراوه خانم پرسپولیسی شیش آتیشه!

مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد. مهراوه در فضای مجازی هم از فعالان جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست.

مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا:

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود. او دختر آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا و خواهر بزرگتره ملیکا شریفی نیا نیز می باشد.

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عشق پرسپولیسی❤️❤️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها