|

وقتی "بهاره خانوم" پاش به ترکیه وا میشه؛ جا قحطی بود رفتی وَرِ دل ندا یاسی!

Bahareh Rahnama and neda yasie shayanews

همسایه شدن بهاره رهنما با ندا یاسی چهره پرحاشیه اینستاگرام سوژه جذابی برای کاربران شبکه های اجتماعی شد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شاید بتوان ندا یاسی را عجیب ترین شاخ اینستاگرام نامید. چهره ای که با پست های بسیار زشت و زننده در اینستاگرام فقط به دنبال فالوور بیشتر است. او که تا همین چندی پیش در کانادا بود چند ماهی است که به ترکیه آمده و عضوی فعال از تیم قماربازان آنجا شده است.

به گزارش «شایانیوز» ندا چندی پیش یک استوری از محل سکونت خود در استانبول منتشر کرد که شاید در نگاه اول هیچ نکته خاصی نداشته باشد اما بعد از اینکه کاربران کنجکاو اینستاگرام این عکس را کنار استوری بهاره خانم رهنما قرار دادند به یکباره قضیه جالب شد.

ماجرا از این قرار بود که چندی پیش بهاره رهنما به ترکیه سفر کرده بود و سفر این خانم بازیگر حاشیه سازی های بسیاری را در فضای مجازی داشت. پس از منتشر شدن استوری ساده ای از بهاره رهنما و چشم انداز خانه ای که در آن سکونت دارد، خیلی از حاشیه های جدیدی برای این خانم بازیگر ایجاد شد. چندی پس از آن ندا یاسی یکی از بلاگر هایی که با انجام کارهای نامتعارف سعی در افزایش فالوور دارد عکسی را با همان چشم انداز در پیج شخصی خود منتشر کرد.

این اقدام از آن ها باعث شد مردم بدانند خانم بازیگر و بلاگر معروف اینستاگرام با یکدیگر همسایه هستند.

257788621638297084

بازی کثیف و جدید ندا یاسی برای جذب فالور

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم ندایاسی دختر مجرد ایرانی، افغان است و چند وقتی می شود که به ترکیه آمده است. ندا یاسی در اینستاگرام دو صفحه شخصی دارد که قسمت زیادی از درآمدش هم از طریق همین حساب ها بوده است.

به دنبال انتشار خبر مبنی بر فوت ندا یاسی سرویس اینستاگرام چند وقتی حساب او را به حالت یادبود درآورد. این اینفلوئنسر اینستایی بعد از نقل مکان از کانادا به ترکیه حدود یک ماهی می شود که هیچ گونه فعالیتی در صفحاتش نداشته است به همین دلیل کاربران دنبال کننده او گمانه زنی هایی کرده اند که امکان دارد او فوت کرده باشد. اما گویا اینها همه صحنه سازی خانم بلاگر برای دیده شدن و افزایش فالوو بود.

Untitled

بهاره رهنما در ترکیه چه می کرد؟

از ندا که برایتان گفتیم و باتوجه به سوابق این چهره اینستاگرامی حضورش در ترکیه کاملا توجیه پذیر بود اما سوال اینجاست که بهاره رهنما در ترکیه چه می کرد؟

ماجرا از این قرار بود که بهاره برای برگزاری یک برنامه نمایش خوانی چند روزی به استانبول سفر کرده بود و گویا این سفر باب آشنایی بهاره با افراد جدیدی شد که میزبان خانم رهنما در ترکیه بودند و البته بهاره هم برایشان در اینستاگرام سنگ تمام گذاشت و حسابی تبلیغ شان کرد.

بهاره+رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mr.x ارسالی در

    انقدر سرتون تو زندگی مردم نباشه فکر کردین با اینکارا میتونین مردک رو سرگرم کنین و گول بزنین

  • ناشناس ارسالی در

    ماشاالله تا دیروز گریه میکرد الان کجا رفت ایش 😏😏😏

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها