|

بی حیایی"ریحانه پارسا" تکمیل شد؛ بعد فحاشی حالا تتو خاک برسری!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا به تازگی یک فحش بسیار زشت را بر روی انگشتان خود تتو کرد که باعث شرمساری است

لینک کوتاه کپی شد
9

ریحانه پارسا در دو سال حضور در ترکیه با چندین نفر هم رابطه داشت از امیر تتلو و پویان مختاری گرفته تا اِلشمن و اشکان مستیی. این افراد همه و همه ریحانه را به منجلاب فساد کشاندند و او را به جای رساندند که بی پروا و بدون هیچ شرمی تصویر کاملا برهنه خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا که این روزها در ترکیه منبع درآمد ثابت و مشخصی ندارد برای دیده شدن تقریبا دست به هر کاری می زند. پارسا 23 ساله به تازگی در اقدامی عجیب روی انگشتان دستش حرف های یک فحش بد را خالکوبی کرد که ما سانسورش کردیم.

reyparsa.diva-1

ریحانه پارسا در ترکیه مدام فاز عوض می کرد یک روز قمارباز شد و با پویان مختاری همکاری کرد فردایش سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. این ها همه و همه ریحانه را هر چه بیشتر در منجلاب فساد فرو برد و کار را به جای رساند که حتی زمزمه هایی از خودکشی ریحانه پارسا هم شنیده شد. خود ریحانه هم که گویا از زندگی این یکی دو سال بسیار خسته شده بود به قول خودش ریست فکتوری کرد و موهایش را ته تراشید و خواست زندگی تازه ای شروع کند.

البته اگر فکر می کنید خانم پارسا متحول شده و خواست مسیر سالمی را در پیش بگیر سخت در اشتباهی هستید چرا که ریحانه بعد از ریست فکتوری این بار با شکل شمایلی عجیب تر برگشت و خودش را به شکل شیطان پرستان درآورد.

ریحانه پارسا: پدرم بی شرف و مادرم ...... بود

ریحانه پارسا دختر جوان ایرانی که تا یک ساله پیش از او به عنوان سوپراستار سینما یاد می شد بعد از اینکه به ترکیه مهاجرت کرد و در منجلاب فساد فرو رفت روز به روز وقیح تر می شودبه طوری که ریحانه پارسا چندی پیش و در یک توئیت پدر و مادرش را با الفاظی زشت و زننده مورد خطاب قرار داد و برای آن ها آرزوی مرگ کرد. 

ریحانه+پارسا

رابطه ریحانه پارسا با مهدی کوشکی چگونه بود؟

ریحانه پارسا زمانی که در ایران هم که بود مهدی کوشکش را همسر خود اعلام کرد اما بعد ها در ترکیه اعتراف کرد که ازدواج آن ها تنها در حد یک صیغه بوده که آن هم دلیلی داشته. ریحانه در یکی از استوری هایش گفته بود هیچ عشق و علاقه ای بین آن ها نبوده و او فقط برای اینکه از چشمان ناپاک مردان هوس باز حداقل برای مدتی در امان باشد با مهدی کوشکی در ظاهر ازدواج کرد.

divaparsaa_2679884266781877511_48156249988

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سارا ارسالی در

    ریحانه کمبود داره دیده بشه وازش حرف زده بشه کسی که کمبود داشته باشه اینکارو میکنه واقعاااا متاسفم متاسفم براشششش

  • ناشناس ارسالی در

    گاوووووووووووو حیوان شریفی است،گااااااااااااااوووووووو

  • sayna ارسالی در

    میگی چیکارت کنم کجای دلم بزارمت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها