|

عشق و حال خانم بازیگر با آقایون سلبریتی؛ "جای پسرمه"؛ اینهمه آرایش که چی؟!

naeemehnezamdoost shayanews

نعیمه نظام دوست با انتشار لایوی در اینستاگرام به شایعه عجیب ازدواج با عموپورنگ پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

نعیمه نظام دوست بازیگر سریال های طنز است که رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با بهاره رهنما دارد و مهدی طارمی را پسر خود می داند در یکی دو سال اخیر تغیرات زیادی کرده است.

به گزارش «شایانیوز» نعیمه همیشه یکی از بازیگران ثابت برنامه های عمو پورنگ بود همواره این شایعه مطرح بود که خانم بازیگر با داریوش خان فرضیایی (عموپورنگ) ازدواج کرده است. در این مدت نعیمه نظام دوست خیلی نسبت به این شایعه واکنش نشان نمی داد و جدی نمی گرفت اما این بار گویا داستان فرق می کرد چرا که نعمیه که به ترکیه سفر کرده است لایوی در اینستاگرامش منتشر کرد و گلایه کرد که چرا به این شایعات دامن می زنید و پشت سرش دروغ می گویند نعیمه ادامه داد: با عمو پورنگ ازدواج نکردم. عموپورنگ برادر و پسر منه ! لطفا شایعه نسازید.

البته فرضیه ازدواج نعیمه و عموپورنگ آنقدر دور از ذهن است که بعید است کسی باور کند. کامنت هایی هم که کاربران زیر پست نعیمه منتشر کردند هم نشان می دهد کسی این شایعه را جدی نگرفته و حتی برخی نعیمه را متهم کردند که خودش برای اینکه ت چشم باشه و دیده بشه این لایو رو پُر کرده و تو اینستاگرام گذاشته است.

در ابتدای متن گفتیم که نعیمه خانم نظام دوست در این یکی دو سال اخیر به کلی تغییر کرده و شاید بتوان گفت به کلی کوبید و از نو ساخت. این بازیگر زن به تازگی 47 ساله شده و به مناسبت زادروزش جشن تولدی همراه با برخی همکارانش داشت که در ادامه تصاویر آن را مشاهده می کنید.

hashiye_va_havashi_1636845164_2

hashiye_va_havashi_1636845164_4

نعیمه نظام دوست در روز تولدش آنقدر آرایش کرده که انگار قلمبه قلمبه مواد آرایشی را بر روی صورتش چسبانده و جدا از اینکه کانتور بینی اش به خوبی فِید نشده میزان زیاد یهم مواد استفاده کرده!

یکی از کاربران نوشته بود" حالا چون تولدشه باید اینهمخه آرایش میکرد؟ یکم نچرال تر"

hashiye_va_havashi_1636845164_1

البته فقط نوع آرایش و میکاپ نعیمه نبود که مورد توجه قرار گرفت. حضور مرجانه گلچین هم که به تازگی مادر خود را از دست داده بود در این جشن کمی مخاطبین را متعجب کرد!

تیپ و چهره غیر طبیعی و عمل کرده زهره فکورصبور همه دیگر نیازی به توضیح ندارد، او را می توان یکی از پلنگان اینتساگرام دانست.

وقتی حمید لولایی می خواست نعیمه را ببوسد!

مدتی پیش هم فیلمی از حمید لولایی و نعیمه نظام دوست منتشر شد که در آن لولایی به خانم بازیگر می گوید؛ میبوسمت!

این ویدیو در اینتساگرام وایرال شد و با نظرات مختلفی نیز همراه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بابک ارسالی در

    خنده دار این نعیمه. خخخخ

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها