|

ترلان خانم واسه عشقاش چه "لاوی میترکونه" البته با منت؛ خارجکی آیفون دار!

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه که این روزها حال خوشی دارد و حسابی شارژ است با انتشار تصاویری جدید صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
8

ترلان پروانه که این روزها چشم انتظار اکران گربه سیاه است و انگار برای این فیلم هم خیلی انرژی و وقت گذاشته چرا که در اکران خصوصی و مهمانی لاکچری هم که بهرام خان رادان (تهیه کننده) برای گربه سیاه در اسپیناس پالاس برگزار کرد ترلان خانوم حضور پررنگی داشت.

به گزارش «شایانیوز» گربه سیاه قرار بود در هفته جاری اکران شود اما به یکباره خبری منتشر شد که اکران این فیلم به تعویق افتاد البته بلافاصله اعلام شد که گربه سیاه توقیف نشده بلکه به درخواست صاحبان اثر اکران ان برای مدت کوتاهی به تعویق می افتد. ترلان پروانه هم بلافاصله به این خبر واکنش نشان داد و تصریح کرد که گربه سیاه توقیف نشد و حتما در روزهای آینده این فیلم اکران خواهد شد.

ترلان پروانه همان طور که گفتیم این روزها حال خوشی دارد و بسیار پرانرژی و اکتیو شده و این حال خوبش را با فالوورهایش هم قسمت کرد و با انتشار چند عکس نوشت: چون خیلی امروز انرژی داشتم اینو براتون پست کردم....

tarlan_parvanee_1638864574

2

ترلان پروانه در اینستاگرام کم پست می گذارد اما وقتی عکسی از خود منتشر می کند قطعا فکر شده و با تم و لباس و حتی ژست خاصی می باشد گوته این موضوع هم عکس های بالاست. وی نزدیک به 2 میلیون دنبال کننده دارد که بیشتر هم دوستدارش هستند اما خیلی ها هم او را از خود راضی می دانند!

ترلان پروانه از هنرمندانی است که از استایل های متفاوت استقبال میکند. گاهی از تیپ های گنگ و خفنش رونمایی می کند گاهی هم خانومانه و داف می شود، بعضی اوقات هم او را با لباس های مردانه و عجیب غریب میبینید!

Untitled

ترلان خانم برای اینکه زیبا تر شود کارها و اقداماتی انجام داده از جمله اینکه زاویه چونه اش را ترمیم کرده و لب هاش را ژل تزریق کرده البته آنچه باعث شده ترلان زیبا به نظر برسد مدل چشم های گربه ای اوست که خانم بازیگر گفته بود خدادادی بود او هیچ کار خاصی نکرده است. او در کودکی موهای فر و بلند زیبایی داشت اما با بزرگ شدنش ظاهرا همه چیز تغییر کرد. در ادامه تصویری که ترلان پروانه از خود استوری کرده را همراه با جمله سنگینش مشاهده می کنید.

tarlan_parvanee_2669906256622093770_1317736181

tarlan_parvanee_1543084938

tarlan_parvanee_1564221589

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من موندم این چجوری شده زیبا ترین زن جهان!! واقعا اونقدی هم که میگن خوشگل نیس

  • همسایه ارسالی در

    خیلی دماغ ودهنش گنده س....خیلی

  • یاس ارسالی در

    کی شده زیباترین.آشوریا اوله

  • ناشناس ارسالی در

    وااااااای خییییلی زشتی خیلی زیاد 😬

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها