|

دلبری "دنیا مدنی" برای تولد مهراب خان با دوتا خوشگل؛ آقای بازیگر کی گربه شدی؟!

donia madani shayanews

دنیا مدنی که عاشق گربه هاست و از آنجایی که بچه گربه هایی از مهراب قاسم خانی گرفته بود تولد آقای بازیگر را با روشی جدید تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است که بیشتر مردم او را در پست های اینستاگرامش شناخته اند تا بازیگری در سینما و تلوزیون!

به گزارش«شایانیوز» دنیا مدنی در کل هنرمندی کم انرژی است که البته شاید در زندگی واقعی اش اینگونه نباشد اما در پیج اینستاگرامی اش بیشتر با حالاتی غمبار و متن هایی دِپ طور پست و استوری می گذارد. وی عاشق گربه هاست و خودش هم گربه ای خانگی دارد اما مدتی پیش مهراب قاسم خانی از آنجایی که گربه اش چند قلو زایید دو تا از آنها را به دنیا خانم داد تا بلکه مامان جانشون بشه!

حالا خانم دنیا مدنی خلاقیت به خرج داده و تولد مهراب خان رو با گربه هاش با عنوان "بابابزرگ" تبریک گفت!

دنیا مدنی

وقتی خانم بازیگر دُلارا رو میریزه تو گربه ها!

دنیا مدنی میزان دوست داشتنش به گربه ها اونقدری هست که مدتی پیش در یکی از پست های اینستاگرامش گفته شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه از این میزان از عشق از کجا میاد؟

همونطور که مشاهده می کنید بچه گربه ها شبیه به علامت تعجب هستند به همین دلیل خانم بازیگر خلاقیتی دیگر هم داشت و آن هم درباره قیمت دلار است که روز به روز نجومی تر می شود! (دلارو ریخت تو گربه ها تشبیهی از قیمه هارو ریخت تو ماستا)

دنیا مدنی

آرزوهای دنیا مدنی

دنیا مدنی ارتباط خاصی با حجاب ندارد و اغلب هم تصاویرش یه نیمچه حجاب دارد و اتفاقا مدتی پیش هم دم از رفتن میزد اما ظاهرا هنوز خانم خانما شرایطش جور نیست وگرنه لحظه ای او را در ایران نمی دیدید. 

دنیا مدنی عکسی دیگر هم از خود پست کرده بود که روبروی دیوار آرزو های رشت ایستاده و در کپشنش نوشت:

روی تک تک این ربان‌ها آرزو نوشته شده. همه‌شون با ذوق و چشمهای بسته و زمزمه‌های از ته دل گره خوردن به هم. هر وقت بهم میگن آرزو کن هول می کنم که نکنه چیزی یادم بره.

آرزو کردن خیلی مهمه. خیلی مهمه که وقتی بهش رسیدی نگی آخ کاش از دنیا چیز بزرگتر و ارزشمندتری می خواستم.

تمرین کنیم آرزو کردن رو، هرچی که توی اون اتاق تاریک ذهن ما نقش می‌بنده می‌تونه روزی به حقیقت زندگی ما تبدیل بشه

دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. «دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است. او در ماه رمضان 1397 با حضور در سریال رهایم نکن کنار چهره هایی چون امین تارخ ، فریبا متخصص و محمدرضا هدایتی با نقش فرناز به شهرت رسید.

در ادامه نمونه ای از گربه بازی دنیا خانم رو مشاهده می کنید.

دنیا مدنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها