|

قِر و قمیش "نیکا خانوم" تو خیابونای سوئد؛ تِدی پشمالو چه به تنش نشسته!

saranika forghani shayanews

نیکا فرقانی بازیگر نوجوان ایرانی است که با شیطونیاش هواداران زیادی را جذب خود کرده اینبار هم استوری هایی کوتاه با ناز و عشوه گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
18

سارا و نیکا فرقانی بازیگران دوقلو سریال پایتخت هستند که دیگر کسی نیست آن ها را نشاخته باشد زیرا از کودکی در این مجموعه حضور داشتند و پایتخت از سریال هایی شد که چندین فصل داشت و مردم بسیار علاقه مند به دیدن آن بودند.

به گزارش«شایانیوز» سارا و نیکا در حال حاضر همراه با مادر و پدرشون سوئد زندگی می کنند. نیکا اغلب فعالیت خیلی بیشتری نسبت به سارا در اینستاگرام دارد و شیطون تر هم هست. نیکا خانوم از اونجایی که عاشق نشون دادن چهرش با آرایش و فیلتره استوری های زیادی هم منتشر میکنه. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که طبق معمول کلاه به سر هست و ناز و عشوه می ریزه!

البته باز خوبه که سارا و نیکا با اینکه خارج از ایران هستند اما دیگه دست از حاشیه و برهنگی برداشتند و حداقل کلاه روی سر دارند خیلی از خانومای بازیگر و سن دار در کشور هستند که حجابشون بسیار نامتعارفه چه برسه به خارج از ایران!

دخترای قرتی دو قلو با وجود سن کمشون ولی خیلی وقته که از ناخون های کاشت بسیار بلند و میکاپ های غلیظ استفاده می کنند. در ادامه عکس خوشگل نیکا خانوم رو با یه درخت نورانی مشاهدهمی کنید که برای گرم کردن 1 میلیون کاربر مثلا تولید محتوا کرده!

نیکا فرقانی

رابطه نیکا و علی!

نیکا فرقانی چند باری است که تبلیغ یک پسر جوان به نام علی حسنی را می کند. این پسر در کار ارز دیجیتال است و به مردم نحوه پولدار شدن را آموزش می دهد! نیکا به نظر می رسد آن قدرها که باید از کار او سر درنمی اورد اما با توجه به تبلیغاتی که برای علی حسنی انجام می دهد مشخص است که یا رابطه ای در میان است و یا پول خوبی در قبالش دریافت کرده.

البته تبلیغات میان بازیگران بیشتر از بلاگرهای اینستایی شده و حتی خیلی از هنرمندان رده بالا هم این حرکت را برای کسب درامد هنگفت انجام می دهند دیگر چه برسد به دو دختر جوان!

سارا و نیکا فرقانی

نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هیچ

  • ماهک ارسالی در

    خوشبحالشون ماکه از این تفریحا نداریم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا ماکه اصلا پول نداریم که بریم اون ور آب چه برسه به تفریح

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی