|

"مریم معصومی" نه مانتو نه روسری فقط با یه هودی؛ خانومی چه انگشتر خفنی داره!

maryam masoumi shayanews

مریم خانوم معصومی که خیلی علاقه دارد روز مرگی هایش را برای فالوورهایش علنی کند اینبار از آرایشگاه رفتنش عکس گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
4

مریم معصومی از جمله بازیگران خوش چهره سینما و تلویزیون است که حواشی خاص خودش را دارد. مریم خانوم معصومی از فعالین اینستاگرام است که به جز استوری، انتشار پستش هم روزانه می باشد! مریم از نوع استایل هایی که میزند و گشت و گذار هایش مشخص است که وضع مالی خوبی دارد و لاکچری طور زندگی می کند.

به گزارش «شایانیوز» مریم معصومی همین چند روز پیش بود که استوری هایی منتشر کرد که در ماشین است و حسابی تو فاز موزیکش رفته، اما تصاویری خفن هم پست کرد که ظاهرا با خواهر جانش به رستوران لاکچری رفته اند و سوشی میل نموده اند!!!

maryammasoumi__1637693989_1

maryammasoumi__1637693989_4

البته رستوران و کافه گردی های خانوم بازیگر فقط به یک سوشی خوری خلاصه نشد و مریم خانوم روز گذشته هم یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و ناخن کاشتنش در ولنجک را برای فالورهایش علنی کند. البته به نظر مریم خاونم با این کار دو تیر زده هم برای خودش ناخن کاشت و هم یک تبلیغ ریز اینستایی کرد و پول گرفت.

maryammasoumi__1639052359

maryammasoumi__2724894672725661546_1251077275

مایه داری و افراط بیش از حد در سگ دوستی!

مریم معصومی از تصاویری که منتشر می کن معلوم است وضع مالی خوبی دارد و پولدار است. البته او علاقه ای به ازدواج و بچه دار شدن ندارد اما حیوانات به خصوص سگ ها را خیلی دوست دارد.

مریم خانم خود نیز سگی به نام «سیمبا معصومی» دارد که برایش شناسنامه هم گرفته و فامیلی خودش را بر روی سگ گذاشته! ناگفته نماند اقا سیمبا پیج اینستاگرامی هم دارد و از بچه برای صاحبش نزدیک تر است.

Untitled (2)

مریم معصومی مدتی پیش تصویری از خود در باشگاه منتشر کرد که با لباسی تنگ نشسته است البته در باشگاه خانم ها با لباس هایی راحت و جذب هستند اما انتشار این نوع لباس آن هم برای هنرمندان در فضای مجازی کمی نادرست می باشد.

286400261630690155

مریم معصومی درست برعکس نقش هایی که تاکنون بازی کرده است( ساده و مظلوم) شخصیتی لاکچری پسند و داف طور دارد. وی بسیار علاقه مند به فیلتر های اینستایی است و اتفاقا تصاویر زیادی هم از خود با همین روش منتشر می کند. در ادامه عکس جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که علاوه بر آرایش غلیظ و رژ قرمزی که دارد از فیلتر هم استفاده کرده و چهره ای جذاب و پلنگ به خود گرفته است. ناگفته نماند موی سفید این هنرمند بسیار مورد پسند کاربران نیز قرار گرفت.

maryammasoumi__1633625288

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Aliiiiii ارسالی در

    فقط خود خدا شفا بده.....

  • ناشناس ارسالی در

    کجا انگشترش خفنه

    • Z ارسالی در

      انگشترش کجاش قشنگه؟؟؟؟؟!😐😐😐
      واقعا موندم 😐😐😐😐😐😐😐

  • فاطمه ارسالی در

    خو به ماچه😐

  • Z ارسالی در

    چقدر خندم گرفت از فیلمت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • z ارسالی در

    فقط فیلم اولی چه قدر 🤣🤣🤣🤣
    🤣🤣🤣🤣🤣

  • ...... ارسالی در

    کجا ز انگشترش قشنگه یعنی کسی که میگه این انگشترش قشنگا واقعا بد سلیقست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها