|

وقتی "فلور نظری" تو این سن هوس پلنگ شدن میکنه؛ خانوم شُل حجابیم رد کردیا!

felor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر معروف ایرانی است که این روز ها در المان زندگی می کند و هر روز بیش از پیش قرتی و تر و شل حجاب تر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

فلور نظری بازیگر معروف سینما و تلویزیون است که بیشتر او را با بازی در سریال بامزه "خانه به دوش" به یاد داریم. البته نقشش در سریال "گسل" هم به عنوان یک مادر چادری پررنگ بود که این روز ها تیپ و استایلش کاملا با انچه که در این سریال دیده اید فرق دارد.

به گزارش«شایانیوز» فلور نظری حالا با وجود 53 سال سن آنقدر قرتی و داف شده که از اونور بوم در حال افتادنه! خانم بازیگر دست هر چی دختر جوون و عمل های زیباییه از پشت بسته و این روز ها در آلمان بدون محدودیت حجابی حسابی در حال خوشگذرانی است که روزانه پست و استوری های زیادی هم از این احوالاتش منتشر می کند.

وی در اینستاگرام بسیار فعال می باشد و بیش از 1 میلیون کاربر هم دنبال کننده او نیز هستند و اغلب نظراتی مثبت برایش می گذارند. در ادامه پست و متن جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

فلور نظری در کپشن پستش نوشت:

خودتو دوست داشته باش

زندگی در گذشته

ترس از آینده

توقع بی جا

مقایسه مداوم با دیگران

و نداشتن هدف در زندگی

تمام شادی لحظات حال را، از ما میگیرد!

felor_nazarii_1637433074_1

البته این که یک خانم به عنوان سلبریتی و شخصی که میلیونی فالوور داره خیلی هم خوبه که چنین متن های انگیزشی برای خانوم ها و مادران پیج بزاره و شاد بودن و به خود رسیدن رو بهشون یادآوری کنه، اما جنبه دیگر این قضیه شرایط وخیم اقتصادی است که خیلی ها ممکنه به خاطر نبود امکانات و موارد مالی نتوانند کارب برای خود کنند و تنها حسرت این نوع زندگی به دلشان بشیند.

Untitled

چهره عملی خانم بازیگر

اما همانطور که مشاهده کردید خانم نظری چند عمل زیبایی هم داشته و حالا کمی چهره اش پفکی شده. تازه علاوه بر آن بیشتر مواقع از فیلتر های اینستایی هم استفاده می کند که دیگه پلنگ رو پلنگ میشه!

به واقع شاید هیچکس فکرش را نمی کرد فلور نظری بازیگر آرام و بی حاشیه تلویزیون یکباره تبدیل به شاخ اینستاگرامی شود و رفتار و پوشش متفاوت او سوژه کاربران و صفحات اجتماعی شود. او حالا رسما یک شاخ اینستاگرامی است که بعید به نظر می رسد از این به بعد نقش خاصی در سریال ها و فیلم های صدا و سیما داشته باشد.

felor_nazarii_1633358743

منبع درآمد فلور نظری

فلور نظری همراه با تنها پسرش و عروسش در آلمان زندگی می کند و به قول خودش شش ماه سال را اونور است و شش ماهه دیگر را در ایران.

اما از اونجای که خانم خانما ظاهرا درآمدی ندارد از طریق پیج اینستاگرامی اش تبلیغاتی می گذارد و در ازایش مبلغ خوبی هم دریافت می کند. این روز ها معرفی و تبلیغ در اینستا برای سلبریتی ها منبع درآمد خفنی شده که پول هایی هنگفت از آن در می آورند.

همان طور که اشاره شد بعید به نظر می رسد فلور خانم دیگر فعالیت چندانی در سینما و تلویزیون داشته باشد و شاید به همین دلیل باشد که او هم شروع به تبلیغات اینستاگرامی کرده و حتی برای این کار مدیر برنامه هم دارد. 

فلور نظری و پسرش فلور نظری و پسرش

بیوگرافی فلور نظری

فلور 53 ساله علاوه بر داشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در آثاری چون «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» نقش آفرینی کرده است و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

با اینکه خیلی از سایت ها فلور نظری را متاهل معرفی می کنند ولی به نظر می رسد که او جدا شده باشد.

felor_nazarii_1633972156_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    طفلکی میخواد از قافله عقب نمونه

  • غریبه ارسالی در

    خانم بازیگر شما نفست از جای گرم در میاد 🥴

  • مریم ارسالی در

    واقعا بااین همه آرایش وعوض کردن چهره ونمایش به هیچ آرامشی نمیرسندهرروزتشنه ترمیشن برای نمایش خودشون هرچندباهاش پول دربیارن...آدم یادسخن خانم حضرت فاطمه زهراس میافته که فرمودندزینت زن حجابشه قشنگی متانت ارزش یک خانم به پوشش مناسب وچهره بدون آرایش اون تواجتماع هست..نبایدازغرب الگوگرفت اسلام راه میانبُربرای سعادت دودنیابرای ماگذاشته البته اگرعمل کنیم ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها