|

کافه بازی "دنیا مدنی" با دوستای شاخش؛ "همه بی روسری"، اون چرا نیم تنه تنشه؟!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر تئاتر و تلویزیون است که در اینستا فعالیت زیادی دارد حالا هم تصاویری همراه با دوستان دافش منتشر کرد که تیپ هایی ناجور دارند.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر سینما و تلویزیون است که البته به لطف حضور مامان جان در سینما ایشون هم به راحتی در تئاتر و تلویزیون راه پیدا کردند و حالا جوری در اینستاگرام تو قیافه هستند که خانم لیلا حاتمی نیست!

به گزارش «شایانیوز» دنیا مدنی دختر رویا تیموریان می باشد که سال هاست ایفای نقش دارند. البته دنیا خانم هم در اینستاگرامشان نقش زیادی دارند و تا به الان 1069 پست منتشر کرده اند و دائما در حال گشت و گذار هستند. خانم سلبریتی عاشق گربه هاست به گونه ای که معتقده در زندگی قبلیش گربه بوده و یا گربه ای نجاتش داده. 

دنیا مدنی به تازگی هم تصاویری از خوشگذرانی با دوستانش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید یکی از یکی داف تر هم هستند و هر کدام تیپ و استایلی نکته دار زده اند! حتی خانم سمت چپ تو این سرما و با وجود کلاه، نیم تنه به تن دارد که این دیگه تهشه! (همه ام کلاه به سر و مو بلوند)

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا عاشق عادل؟

ابراز علاقه بسیار جالب دنیا مدنی بازیگر زن مشهور به عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور ورزشی را ببینید.

دنیا مدنی می گوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و اصلا فوتبال نگاه نمی کند ولی مردهایی مثل عادل فردوسی پور را دوست دارد (باهوش) و حتی برنامه نود (آن موقع که پخش می شده) را می بیند.

دنیا مدنی: نباید مردم از فساد سینما با خبر بشن!

در چند ماه گذشته برخی از بازیگران زن مشهور افشاگری کردند که برخی از کارگردان های مشهور و یا عوامل فیلم ها به آنها پیشنهاد رابطه نامشروع داده اند (برای گرفتن نقش). دنیا مدنی اعتقاد دارد که این بازیگران به دنبال دیده شدن هستند و نباید موضوعات مربوط به فساد در سینما را مردم بدانند (اطلاع رسانی عمومی شود).

دنیا مدنی

دنیا مدنی و ریحانه پارسا

اما از دیگر مواردی که دنیا مدنی را جنجالی کرد صحبت های تندش درباره برهنگی ریحانه پارسا و نحوه فالوور جمع کردنش بود و خود را در جایگاهی دانست که مردم را تربیت کند تا سلیقه شان بهتر شود. هرچند احتمالا منظوری ندارد ولی واقعا آیا اکثر سلبریتی های ایرانی خودشان سواد یا ویژگی خاصی دارند که مخاطب تربیت کنند؟!

به نظر می رسد کسی که دنبال چنین محتوایی باشد بهتر است به پیج هایی سر بزند که تخصصی تر و حرفه ای تر هستند. ضمن اینکه مخاطب ایرانی این روزها آگاهی بیشتری نسبت به بسیاری از سلبریتی ها دارد. در ادامه ویدیوی صحبت های خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    چرا هر جا میریم تو هستی

  • مهربانو ارسالی در

    خوشم میاد عین سگ میترسین همتون عین مترسک کلاه رو روسرتون گذاشتین نمیدونم کلاه چیه شال چه مشکلیه چه فرقی داره خاک دوعالم دوسرتون بازیگر بودین ارزش داشتین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها