|

رفتار دور از انتظار "فاطمه گودرزی" واسه پول؛ چه جَنگولک بازی درمیاره جلو همه!

fatemeh goudarzi shayanews

فاطمه گودرزی بازیگر سن دار اما قرتی ایرانی است که در واقعیت برخلاف نقش هایش است و اینبار با لوس بازی در مزون خبر ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

فاطمه گودرزی بازیگر معروف ایرانی است که در فیلم و سریال ها اغلب نقش هایی مثبت دارد. البته واقعا هم چهره خانم گودرزی دوست داشتنی است و به نقش های منفی نمی خورد اما این بازیگر در واقعیت بسیار شیطون تر و قرتی تر از چیزیست که شما در تلویزیون مشاهده می کنید.

به گزارش«شایانیوز» اینستاگرام و فضای مجازی باعث شد تا خیلی از بازیگران خانم آن روی دیگر خود را نشان دهند و حسابی خودنمایی کنند. فاطمه گودرزی هم از همین دسته هنرمندان بود که قبلا شخصیتی سنگین تر داشت اما حالا او را با رفتار و پوشش هایی می بینید که شاید انتظارش را نداشته باشید.

از این ها که بگذریم مدتی میشه که خانم هایی از جمله الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی خیلی زیاد اهل تبلیغات مزون شده اند و با پوشیدن مانتو های پر زرق و برق فلان مزون تبلیغ آن را می کنند که قطعا پول خوبی هم در این کار است و کلا هر کاری که مربوط به اینستاگرام شود برای هنرمندان خانم مثل آب خوردن درآمد دارد. اما چیزی که بعید بود پوشش نه چندان جالب فاطمه گودرزی و رفتار ایشون بود که نظر کاربران رو نسبت به خودش منفی کرد.

البته اگر بخواهیم از بعدی دیگر به آن نگاه کنیم سرزنده بودن خانم گودرزی حتی در این سن بسیار با ارزش است که به خانم های فالوور تلنگری میزند تا بیشتر هوای خود را داشته باشند اما زیاده روی در آن زیاد جالب نیست.

بیوگرافی فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلوزیون متولد 21 تیر سال 1342 در شهر تهران است. پدر و مادرش بروجردی هستند و او جزو قوم لر است.

این بازیگر مدرک دیپلم اقتصاد دارد. او تا به حال یک بار سیمرغ بلورین بهترین بایگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول سال 77 و نقش مکمل زن 70 را در جشنواره فجر به دست آورده است.

فاطمه گودرزی از سال 1341 دوره دو ساله تئاتر را در اداره بازیگری گذرانده است.

فاطمه گودرزی

ازدواج و همسر خانم بازیگر

همسر عبدالرضا گنجی کارگردان ایرانی است. پسر او پویان گنجی، او نیز بازیگر است.  او یک دختر هم به نام آوا دارد.

فاطمه گودرزی به همراه پسرش فاطمه گودرزی به همراه پسرش

حاشیه های فاطمه گودرزی

او در جریان برگزاری بیست و هشتمین دوره جشنوراه فیلم فجر، همانند اصغر فرهادی و عزت‌الله انتظامی، از پذیرش داوری جشنواره خودداری کرد.

مدتی هم شایعه شده است که فتانه خواننده لوس آنجلسی خواهر فاطمه گودرزی است که این خبر تکذیب نشده است.

فاطمه گودرزی به همراه عروسش فاطمه گودرزی در کنار عروسش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • براوو ارسالی در

    ولله ما که هر چی زوم کردیم رفتار ب قول شما جینگولک بازی ندیدیم از این خانم

  • ناشناس ارسالی در

    تف به این رفتار چرت و مزخرفت که خجالتم نمیکشی مثلا هنرمند

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت بکشین بابا

  • ناشناس ارسالی در

    چرا هنرمندای ما هر چی سنشون بالاتر میره عوض اینکه با شخصیت تر بشن، مسخره تر و بی کلاس تر میشن؟

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم

  • محمود ارسالی در

    عزیزان چه اشکالی داره اینا هنرپیشه هستند وهنرمند والا ادمهای معمولی پلنگتر از هنرپیشه ها هستند چی بگم تشریف ببرید جراحی زیبایی متوجه می شوید من چی می گم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی