|

"لیندا کیانی" هم رفت ترکیه و عشقی که جذب جانِ خانم بازیگر شد؛ چه پافر ماهی!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر جوان و جذاب ایرانی است که به تازگی ترکیه رفته و درحال خوشگذرانی است و تصاویری هم در پیجش به اشتراک گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

لیندا کیانی بازیگر جوان و نچرال ایرانی است که تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته و واقعا هم استعداد خوبی در این زمنه دارد و مثل خیلی از خانم های بازیگر که در نقش وا رفته و مصنوعی هستند و در واقعیت با قرتی بازی خود را معروف می کنند، نیست!

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی هواداران زیادی دارد و در اینستاگرام خیلی هم فعال و اکتیو است اما چیزی که گاهی خانم بازیگر را وارد حواشی و حرف و حدیث ها می کند نوع استایل و پوشش اوست که علاقه زیای به نشان دادن پاهایش دارد. 

لیندا کیانی ظاهرا در استراحت به سر می برد و دائما در حال گشت و گذار است و تصاویر زیادی هم از خود و یا خانواده اش منتشر می کند. وی به تازگی هم به استانبول ترکیه رفته و این گونه که در کپشن عکس هایش نوشته سفر کاری بوده! خانم های بازیگر ایرانی ظاهرا علاقه زیادی به ترکیه دارند و دم به دقیقه یکی از آن ها را باید در این کشور پیدا کرد. در ادامه تصاویر جدید خانم خانما را در مسجد "ایاصوفیه"  مشاهده می کنید.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی

احساس خانم بازیگر به حجاب و روسری!

لیندا کیانی بیشتر از کلاه استفاده می کند حال چه گرم باشد و چه سرد!

اگر از دنبال کنندگان او در اینتساگرام باشید کاملا این قضیه را متوجه شده اید که لیندا خانم کلا شال و روسری را زیاد به حساب نمی آورد و حتی اگر شال هم داشته باشد آن را به گونه ای دیگر مثل دستمال سر میبندد!

اما از خوبی های لیندا کیانی می توان به طبیعی بودن چهره اش و آرایش های ملایمی که می کند در هر شرایط اشاره کرد و مورد دیگری که در چند وقت اخیر خیلی در خانم های بازیگر به چشم خوره استفاده از فیلتر های اینستایی می باشد که در هر سن و سالی که باشند استفاده کرده و خود را پلنگ طور می کنند، اما لیندا نه.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

وقتی لیندا خانوم کیانی رو شادمهره کِراش داره!

شاید بتوان لیندا کیانی را جزو پرحاشیه ترین بازیگران زن فضای مجازی دانست که در هر مقطع زمانی هم حرف برای گفتن دارد. یکی از صحبت های حاشیه برانگیز لیندا اظهار نظر او درباره شادمهر عقیلی خواننده لس آنجلسی بود.

لیندا کیانی درباره این صحبت می کند که امثال شادمهر عقیلی باعث شدند که موسیقی فعلی ایران حفظ شود و ما مدیون او و امثال او هستیم. این صحبت های خانم کیانی موافقان و مخالفان خود را داشت و اکثر طرفداران خوانندگان دیگر به او حمله کردند. او قبلن هم درباره صحبت های شهرام شب پره خواننده مشهور که گفته بود دوست دارد به ایران برگردد گفته بود: ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم... او قبلا هم در یک مصاحبه گفته بود محمدرضا گلزار را دوست دارم چون خوشگل است.

لیندا کیانی

تئاتری که جذب جانِ لیندا خانم کیانی شد

در دو سال اخیر به دلیل کرونا بازیگران هم از دنیای هنر و علاقه شان دور مانده بودند. لیندا کیانی هم مدتی پیش با انتشار تصویری جالب از تئاتری که رفه بود و جذب جانش شد گفت. 

خانم بازیگر با انتشار توصویر پایین نوشت: یادم نیست آخرین بار کی تاتر دیده بودم…

شاید نزدیک دو سال شده باشه

ولی امشب دوباره لذت تماشای تاتر نصیب خودم کردم و جوری جذب جانم شد که نگم براتون

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد. لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • . ارسالی در

    چقدر شما فوضول هستید آخه به شما چه ربطی داره بقیه چیکار میکنننن

  • فریبا ارسالی در

    آخه اینا کی هستند که درباره موسیقی می پرسی فقط میخواد خودشو مطرح کنه پا شو جمعش کن دوتا موسیقی شناس بیار

  • فریبا ارسالی در

    کدام خانم بازیگر حجاب داره که این خانم دومی باشه

  • نیا ارسالی در

    لیندا کیانی رو دوس دارم

  • پویش ارسالی در

    فقط وقتتان را برای فضولی بزارید همه کارا دیکه درست شده خجالت بکشید فضول ها

  • فاطمه ارسالی در

    وا خب دلش خواسته به شما مربوط نیست
    شما کی هستین که میگین چطور زندگی کنه؟

  • ناشناس ارسالی در

    بابا مگه شماها فضولید

  • دوست ارسالی در

    باسلام نیوشا ضیغمی خیلی خودشو میگیره فکر میکنه بهتر از این هنرپیشه دیگه تو دنیا نیست اصلا ازش خوشم نمیاد

  • علی پگاهی ارسالی در

    واقعامزخرفه

  • عمار ارسالی در

    این چرا ازدواج کرد، این همه تغییر کرد؟

  • ناشناس ارسالی در

    بابا چرا همه میرن ترکیه مگه اونجا از کشور مابرتره اینجا هم هر غلطی دلشون می خواد می کنند حداقلش یک کشور درست وحسابی برن وای خسته شدیم از این هنر پیشه ها

  • سمانه ارسالی در

    اخه کدوم دامن کوتاه

  • غفار ارسالی در

    خیلی بی تربیته

  • ناشناس ارسالی در

    چقد بدم می یاد از همه هنرمندا

  • Maesih karae ارسالی در

    همیشه یادمون باشه وقتی انگشت اشاره می گیریم سمت کسی مطمئن باشیم ۳ تا از انگشتا بر میگرده طرف خودمون یعنی چی قضاوت نکنید تا بر شما قضاوت نشود هیچ کس توی این جهان دنیا خاکی بی عیب نیست هر کسی یه مشکلی داره فقط بهتر که بجای اینکه از دیگران عیب جویی کنیم عیب خودمون پیدا کنیم

  • saraaa ارسالی در

    چ خبرتونه انقد همه چیو بزرگ میکنید اینجور چیزا عادیه ب شما چه اخه هرکی حجابش دس خودشه بکسی مربوط نیست

  • علی ارسالی در

    وقتی دوتا فیلم بازی می‌کنند میلیارد میشن سراز کشورهای خارج درمی‌آورند چرا یه بازنشسته یا یه کارگر نمیتونه حتی تا مشهد بره زیارت آرزو بدلش میمانه ولی اینها واقعا واسه این مملکت متاسفم یکی اینقدر بخور بترکه یکی از گرسنگی بمیره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها