|

تیپ کژوال "ترلان پروانه" با یه آرایش ناز، by me؛ خوشگل واقعی به این میگن!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر جذاب و جوان ایرانی است که به تازگی همراه با مردم در سینما به تماشای فیلم "گربه سیاه" نشست.

لینک کوتاه کپی شد
3

ترلان پروانه بازیگر جوان و زیبای سینما و تلوزیون است که از بچگی در فیلم و سریال های متفاوتی ایفای نقش داشته. پروانه با بیش از 1.8 میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت دارد و هر از چند گاهی پست یا استوری منتشر می کند که البته در چند روز اخیر به دلیل خوشحال بودنش از اکران فیلم "گربه سیاه" عکس و ویدیو های بیشتری از خود به اشتراک می گذارد. ظاهرا خانم بازیگر این روزها غرق در خوشحالیست!

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه از هنرمندان کم سن اما با استعداد سینماست و با وجود سن کمی که دارد ولی همیشه از نقش های اصلی فیلم هایش می شود. وی در هر کاری که حضور داشته باشد آن پروژه قطعا از پر فروش ترین ها شده و مخاطبین را جذب خواهد کرد. 

اما همانطور که گفتیم گربه سیاه به تازگی اکران خصوصی و مردمی اش را داشته و حالا هم ترلان خانم پروانه در سینما آزادی در روز پنجشنبه 25 آذر ماه همراه با مردم به تماشای فیلم می نشینند.

البته شب گذشته هم با آقای بهرام رادان که تهیه کنندگی گربه سیاه را برعهده داشتند در سینما کوروش همراه با مردم فیلم را دیدند. در ادامه تصویری که خانم بازیگر خوشگل از خود در سینما کوروش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

ظاهرا میکاپ جذاب و چشم گربه ای هم که روی چهره دارد هنر دست خودش است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

گربه سیاه

«گربه سیاه» موضوعی کاملا مرتبط با فضای امروزی جوانان، شهرت، فضای مجازی و موسیقی زیرزمینی دارد. در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان، ترلان پروانه، حسین پورکریمی و کیا رکنی با حضور افتخاری بهاره کیان افشار، احسان کرمی، رضا یزدانی، علی اوجی و گروه سون بند به همراه تعداد زیادی از بازیگران نام آشنای تئاتر و سینمای کشور در مقابل دوربین مرتضی هدایی ایفای نقش کرده‌اند.

اولین اکران «گربه سیاه» در بخش مسابقه جشنواره ورشو ۲۰۲۰ بود و از چهارشنبه همین هفته در سینماهای ایران به روی پرده می‌رود.

کارگردانی «گربه سیاه» را کریم امینی و تهیه کنندگی آن را بهرام رادان بر عهده دارد.

ترلان پروانه

عمل های زیبایی ترلان خانم

از گربه سیاه که بگذریم این روز ها خانم های بازیگر را یا باید در مزون های مختلف و لاکچری دید و یا در سالن های آرایشی و مطب های جراحی زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نرساند و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته که پیشرفت علم برای همچین مواقعیست که مواردی که کمی نقص دارند و یا جای بهتر شدن برایشان هستن را زیباتر کرد. قطعا مواردی که خانم پروانه هم استفاده کرد حالا به چهره اش می آید و همانند خانم زهره فکورصبور به چهره ای عملی و غیر طبیعی تبدیل نشد.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه یه بازیگر حرفه ای

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سوگند ارسالی در

    ترلان از همه جذاب تر و قشنگ تر و رو یایی تر

  • ارسام ارسالی در

    اصلا هم خوشکل نیس

  • efi ارسالی در

    ب تو چه؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها