|

عشقبازی "صبا خانوم" با آقاشون جلو دوربین؛ چه خوشگلم شده با پاپیون گُندش!

nafiseh roshan shayanews

صبا راد مجری مقنعه پوش دیروز و بلاگر قرتی امروز است که به تازگی تصویری همراه با آقای شوهر به مناسبت سالگرد ازدواجشان منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

صبا راد مجری سابق برنامه "به خانه بر می گردیم" است. این برنامه در نوع خود به خصوص برای مادران ما آنقدر جذاب بود که حتی اگر از بینندگان آن هم نبودیم باز هم با صدا و چهره صبا راد آشناییت داریم.

به گزارش«شایانیوز» اما خیلی وقت است که صبا خانوم رنگ عوض کرده و به مرور و با توجه به اوضاع شکوفا شد. او حالا از بلاگر های فعال اینستاگرامی شده که از گذاشتن هیچ چیز زندگی و حتی اندام خودش اِبایی ندارد و برای جذب هر چه بیشتر فالوور و درآمدهای نجومی کار های نه چندان جالبی می کند که زمین تا آسمان از آن خانم مجری فاصله دارد.

صبا راد در دومین ازدواجش با مانی رهنما وصلت کرد و حالا آقای خواننده پا به پای خانومش ظاهرا می آید و مشکلی هم با نشان دادن صبای بی حجاب در فضای مجازی ندارد. صبا و مانی این طور که معلوم است زندگی خوب و آرامی دارند و به تازگی هم خانم بلاگر با انتشار تصویری عاشقانه همراه با همسرش نوشت: بیست و چهار آذر ماه سال ١٤٠٠

سالروز یکى شدنمون…

و من از تمام هست و نیست به تو پناه مى برم…

دوست دارم

صبا راد

اما همانطور که همه ما می دانیم چاشنی بلاگر و اینفلوئنسر بودن یعنی از روزمرگی هاتو با کاربران درمیون بزاری و البته از انجای که همه آن ها لاکچری و همسر دوست هستند صبا خانم هم از همین ترفند استفاده کرده و با خوشگل کردن خود جلوی دوربین و استوری گرفتن از هر چیزی در زندگی اش تولید محتوا می کند.

در ادامه نمونه بارز راحتی خانم مجری جلوی دوربین گوشی با حضور آقای شوهر را مشاهده می کنید که چقدر با صبای اتو کشیده جلو دوربین تلویزیون فرق دارد!

حالا دلیل این راه و کار صبا راد چیست؟ اول اینکه او سالها در تلویزیون و رادیو کشور فعالیت داشته و در کل خانمی نیست که بتواند جنب و جوش کمی داشته باشد به همین دلیل با بلاگر شدن در اینستاگرام به نوعی دیگر جلوی دوربین می آید و با مردم ارتباط برقرار می کند.

دوم اینکه این روزها کسب درآمد های اینترنتی آنقدر راحت و خفن شده که اگر کمی معروف هم باشی دیگر همه چیز تمام است و صد هیچ از بقیه جلوتری چرا؟ چون بدن نمایی و دیدن زندگی های لاکچری افراد معروف برای مردم جذابیت بیشتری دارد تا یک فرد عادی که تازه شروع به این کار کرده!

صبا خانم هم از قافله عقب نمانده و تبلیغات بسیار زیادی را پذیرفته و معرفی می کند و اتفاقا ارقامی نجومی هم دارد که این مبالغ بسته به تعداد فالوور هایش که 700 هزار هستند می باشد و اگر میلیونی شود قطعا ارقام نجومی تر هم می شوند. در ادامه تعرفه خانم مجری را که ادمینش فرستاده مشاهده می کنید.

صبا راد

اگر فالوور صبا راد باشید دیدید که ایشان استوری باز است و هر روز کلی عکس و ویدیو استوری می کند که نیمی از ان ها تبلیغاتی است. این یعنی خانوم راد نشسته خانه اش و خیلی راحت و حداقل روزی در حدود 15 تا 20 میلیون تومان درآمد دارد!

صبا راد

نمایش اندام پولش بیشتره یا هنر دست؟!

ناگفته نماند صبا خانم ظاهرا دست پخت خوبی هم دارد و ابتدا قصد داشت تا پیج را با آموزش های آشپزی جلو ببرد اما وقتی دید با بیرون ریختن اندام و تیپ و تفریحات و عاشقانه های الکی با شوهر جذب فالوور بیشتری دارد تصمیم به این راه گرفت.

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    لینداکیانی باحجاب خیلی جذابه

  • روح ارسالی در

    خیلی نچسبی

  • ناشناس ارسالی در

    چراخودش روایییییییییینقدرچندش کرده

  • ناشناس ارسالی در

    اخه شماها کی هستین که ادمای بی ارزشا بزرگ می کنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها