|

بازی جدید "نیکا خانم" برای جذب فالوور؛ نمایش اندام کم بود حالام ریخت و پاش آنچنانی

saranika forghani shayanews

نیکا فرقانی به مناسبت 1 میلیونی شدن پیجش در حال ریخت و پاش برای فالووراست و جایزه هایی به خواست خودشون هدیه خواهد داد!

لینک کوتاه کپی شد
14

سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخ هستند که البته در فصل آخرش به دلیل شیرین کاری هایی که داشتند از این سریال حذف شدند و حالا ظاهرا در کار جدید مشغول هستند، البته این تنها حدس و گمانی است که از حرف های خودشون زده شده.

به گزارش«شایانیوز» نیکا فرقانی روحیه ای شیطون تر از خواهرش دارد و حتی فعالیتش هم در فضای مجازی بیشتر از سارا می باشد. وی حتی تبلیغات ارز دیجیتالی هم می کند و با توجه به سن و سالی که دارد احتمالا اطلاعاتی هخم در این زمینه ندارد و تنها برای درآمد خودش و بدون فکر به اعتماد و پول مردم این کار را انجام می دهد.

از این ها که بگذریم سارا و نیکا در کل فعالیت کمی در اینستاگرام دارند اما با این حال جذب فالوور بالای داشته اند. نیکا در حال حاظر 1.1 میلیون دنبل کننده دارد و هر چن وقت یکبار هم زو به زود به کاربران جایزه میده که قطعا این کار دلیلی جز جذب فالوور بیشتر ندارد. در ادامه استوری های جدید نیکا رو در همین راستا مشاهده می کنید.

نیکا فرقانی

نیکا فرقانی

اما سارا و نیکا بعد از آبرو ریزی هایی که برایشان پیش آمد و عکس و فیلم های برهنه و ناجوری که ازشون پخش شد حالا بسیار مراعات می کنند و حتی موهاشونم تو اینستا نشون نمیدن!

سارا و نیکا اغلب مواقع کلاهی به سر دارند که خب هم براشون حجابه و هم جذاب میشن. اما چیزی که زیاد جالب نیست استوری های بومرنگیه که میگیرن و قر و قمیش هایی که برای بردن دل فالوور های همسن و سال خودشون میریزن که البته این روش جواب داده و حالا نیکا بالای 1 میلیون فالوور داره!

سارا و نیکا روزانه تبلیغات مختلفی می گذارند که هر چند هم که کم باشد اما درآمد بسیار خوبی برای آن ها دارد. این دو خواهر دوقلو به اسم پایتخت معروف شدن که البته به اعتقاد خیلی از مخاطبین استعاد خاصی در این زمینه ندارند اما برای سارا و نیکا سکوی پرتاب شد.

سارا و نیکا با موارد غیر خلاقی که ازشون پخش شد روی دیگر از خود نشان دادند که البته خوشون معتقدند همه آن ها فتوشاپی بیش نبوده اما خب کیه که باور کنه!

سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا عاشق پسرای ورزشکار و برهنه!

سارا و نیکا به تازگی وارد 18 سالگی شده اند اما از همان قبل هم علاقه شدیدی به آرایش های غلیظ و بزرگ نشان دادن چهره شان داشتند و دارند. سارا و نیکا در یک گفتگوی تصویری نیز نظرشان را در مورد پسران مورد علاقشان دادند تا پسرانی که قصد نزدیکی به دوقلوها را دارد این شرایط را داشته باشد!

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا نیکا در کنار مادرشون سارا  نیکا در کنار مادرشون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پرحاشیه تر از شما نیس

  • ناشناس ارسالی در

    من که دیگه دوست ندارم بسته شارژ کنم واقعا از دست بعضی ها

  • ناشناس ارسالی در

    بابا یکی پیدا بشه این خواهر دوقلو هارو توی یک فیلمی بازی بدن بیان ایران...دارن خودشونو می کشن. داغون شدن.گناه دارن .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها