|

ناز و عشوه "خانم بازیگر " جلو همه واسه عکاسی؛ چه تیپ خاص و اندام ترکه ای!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی برای اکران خصوضی فیلم "بی همه چیز" با استایلی جالب آمد و سوژه عکاسان شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

لاله مرزبان بازیگر جوان و زیبای ایرانی است که احتمالا چهره او را بیشتر با بازی در سریال "ستایش" فصل آخر در نقش نازگل دختر ستایش بشناسید. وی تا به حال فیلم و سریال های دیگر هم باز کرده اما در این مجموعه بیشتر به چشم آمد و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» لاله مرزبان به تازگی در فیلم "بی همه چیز" ایفای نقش کرده است. بی همه چیز فیلمی درام اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی می باشد که در سال 1399 سخته شد. در این فیلم بازیگران خفنی مثل هدیه تهرانی، پرویز پرستوی، باران کوثری و ... هم بازی می کنند که به تازگی مهمانی اکران خصوصی اش گرفته شد. 

لاله مرزبان و هدیه تهرانی

لاله مرزبان در این مراسم از هنرمندان خاص پوشی بود که نظرات را به خود جلب کرد اما به گفت کاربران چندان استایل زیبایی نداشت. در ادامه ویدویی که از او هنگام عکاسی گرفته شده است را مشاهده می کنید که قر و قمیش خانم بازیگر مورد انتقاد قرار گرفت.

ظاهرا در سینما اگر حتی سیاهی لشکر هم بوده باشی باید سریع استایلت رو از حالت عادی به حالتی خاص و نه چندان زیبا تغییر بدی وگرنه از بقیه عقب مونده!

لاله مرزبان

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد و یک خواهر به نام سها نیز دارد. میمیک صورت و قد لاله ویژگی های خاصی برای وی ساخته است که باعث شده بسیار ناز و ظریف تر شود.

لاله مرزبان

ورود به سینما

لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس ! دخترها فریاد نمی‌ زنند سال 92 بکارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را بصورت کوتاه کسب کرد سپس در سال 94 در فیلم دختر عمو پسر عمو بازی قابل قبولی داشت.

لاله مرزبان در دوران مدرسه به صورت حرفه ای رشته های ورزشی نظیر تنیس، شنا و والیبال را دنبال می نمود. وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

ناگفته نمان این بازیگر جوان بسیار کم حاشیه است و در اینستاگرام هم فعالیت زیادی همراه با 176 هزار دنبال کننده دارد.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها