|

عشق و حال "دنیا مدنی" با سگ و گربه هاش؛ خانومی وقت شوهر نه سگ بازی!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر سینما و تئاتر تصویری را از خود در حال بازی با چند سگخیابانی و عشق ورزی به آنها منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی جزو بازیگرانی است که بیشتر از آنکه به خاطر ایفای نقش هایش معروف باشد به علت حواشی و البته صفحه اینستاگرامش به شهرت رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» دنیا خانوم که به لطف حضور مامان جانش یعنی رویا تیموریان به راحتی در تئاتر و تلویزیون راه پیدا کرد و حالا جوری در اینستاگرام تو قیافه هستند که خانم لیلا حاتمی نیست!

دنیا مدنی بسیار بسیار علاقه مند به سگ و گربه هاست و اتفاقا سه بچه گربه هم از مهراب قاسم خانی هدیه گرفته تا بزرگشون کنه. ناگفته نماند خودش هم گربه خانگی داشته و میزان دوست داشتنش به گربه ها اونقدری هست که مدتی پیش در یکی از پست های اینستاگرامش گفته شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه از این میزان از عشق از کجا میاد؟

اخیراً دنیا خاونم مدنی تصویر جالب در اینستاگرامش منتشر کرده که در کنار چند سگ از ته دل می خندد. در این تصویر همان طور که مشاهده می کنید دنیا مشغول بازی با چند سگ ولگرد خیابانی است.

doniamadaniii_1639738724

دنیا خانوم مدنی یک رفیق باز تمام عیار!

دنیا مدنی علاوه بر اینکه عاشق حیوانات است به شدت هم رفیق باز است. او به تازگی هم تصاویری از خوشگذرانی با دوستانش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید یکی از یکی داف تر هم هستند و هر کدام تیپ و استایلی نکته دار زده اند! حتی خانم سمت چپ تو این سرما و با وجود کلاه، نیم تنه به تن دارد که این دیگه تهشه! (همه ام کلاه به سر و مو بلوند)

doniamadaniii_1639328694_3

doniamadaniii_1639328694_1

رابطه دنیا مدنی با علیرضا کمالی

ماجرای ازدواج دنیا مدنی 31 ساله و علیرضا کمالی مدتی بود مورد توجه رسانه های فضای مجازی قرار گرفته بود. 

دنیا مدنی در مصاحبه اش گفت : «ما یک رابطه ی خیلی جدی داشتیم که خانواده ها در جریان بودند اما نهایتا به ازدواج منجر نشد. من تاکنون ازدواج نکرده ام و هیچ وقت جدا هم نشدم. حتی سایتی را که خبر ازدواج من را با یک بازیگر معروف منتشر کرده بودند را از طریق دوستان رسانه ای ام پیدا کردم و با آنها تماس گرفتم اما آنها به خود من گفتند که نه این خبر راست است!

دنیا مدنی : «البته بعد از تماس من جالب این است که خبر را اینگونه تغییر داده اند که شک و شبهه هایی در ازدواج دنیا مدنی هست! شخصی که قرار بود ما با یکدیگر ازدواج کنیم آنقدر شخص موجه و محترمی هستند که واقعا اصلا تصوراتی که در مورد بازیگران فعلی وجود دارد در مورد ایشان صدق نمی کند.»

دنیا مدنی : «الان در شرایط فعلی اصلا دلم نمی خواهد ازدواج کنم و در شرایط فعلی ازدواج برایم ترسناک است و اصلا دلم نمی خواهد این کار را بکنم.»

زندگی-علیرضا-کمالی-600x530

حجاب دنیا خانوم یواش یواش آب می ره!

 دنیا مدنی مدتی بود که به آینه آسانسور ها گیر داده و بیشتر سلفی هایش در آسانسور بود اما چند وقتی می شود که عکس های او را بیشتر در طبیعت و کوه می بینید. او به تازگی هم عکسی از خود در شنزار منتشر کرد که نکته قابل توجهش حجاب این بازیگر است که مثل همیشه تنها با یک کلاه سر و ته قضیه را هم می آورد.

doniamadaniii_1633699555

doniamadaniii_1610718460

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها