|

"ریحانه پارسا" بعد فحشا به فقر رسید؛ خانم خواست گلشیفته بشه صدف هم نشد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه هم که گویا از زندگی این یکی دو سال خسته شده بود به قول خودش ریست فکتوری کرد و موهایش را ته تراشید و خواست زندگی تازه ای شروع کند.

لینک کوتاه کپی شد
8

شاید ریحانه پارسا پرتکرارترین نام در بین سلبریتی های اینستاگرامی چند وقت اخیر باشد. دختر 23 ساله ای که در سن کم به شهرتی عجیب رسید و هزاران هزار طرفدار پیدا کرد اما به یکباره و با یک تصمیم غلط همه چیز را خراب کرد.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا که با حضور در سریال پدر درخشید و با ایفای نقش در چند فیلم سینمایی همه را به ظور یک استعداد تازه در سینمای ایران امیدوار کرد حالا در جایی ایستاده که فقط می شود به حال او حسرت خورد.

2473574_556

ریحانه پارسا یا به قول خودش دیوا پارسا با امید گلشیفته شدن بار سفر بست و راهی ترکیه شد اما بعد از نتوانست در عرصه بین المللی به عنوان بازیگر حضور پیدا کند برای مدت کوتاهی وارد عرصه مدلینگ شد که در این حوزه هم توفیق چندانی کسب نکرد.

ریحانه این روزها شرایطی را روزگار می گذراند که هیچ چشم انداز روشنی برای خود متصور نیست و حتی در تامین مخارج روزمره زندگی اش هم با مشکل روبروست.

divanebycassowary_1639318606

در واقع حتی این روزها که فصل سوم گشت ارشاد (آخرین حضور ریحانه پارسا در سینما ایران) هم روی پرده است هم نام ریحانه پارسا برای اهالی هنر هیچ جذابیتی ندارد و انگار نه انگار که همین دو سال پیش ریحانه جوان اول سینمای این مملکت بود! حالا نام ریحانه پارسا فقط برای رسانه های زرد و شبکه های اجتماعی خریدار دارد. البته می توان به این گروه قماربازان ساکن ترکیه را هم اضافه کرد کسانی که از ریحانه پارسا در بدو ورود به ترکیه حسابی سوء استفاده کردند و تا توانستند با نام او فالوور گرفتند و بعد از اینکه به قول معروف خرشان از پل گذشت ریحانه را تک و تنها در ترکیه رها کردند.

حرکات عجیب و غریب ریحانه پارسا در اینستاگرام

مسیر اضمحلال ریحانه پارسا در ترکیه!

ریحانه پارسا در ترکیه مدام فاز عوض می کرد یک روز قمارباز شد و با پویان مختاری همکاری کرد فردایش سراغ اتومبیلرانی رفت و روز دیگر میکروفن به دست شد و خواننده شد. این ها همه و همه ریحانه را هر چه بیشتر در منجلاب فساد فرو برد و کار را به جای رساند که حتی زمزمه هایی از خودکشی ریحانه پارسا هم شنیده شد. اما واکنش ریحانه به این حواشی و اخبار کمی تامل برانگیز بود. ریحانه از کسانی که از او خوششان نمی آید خواست تا او را دنبال نکنند و به قول خودش برای او انرژی منفی نفرستند.

ریحانه در ترکیه تند تند عاشق میشه؟

ریحانه پارسا از وقتی که به ترکیه رفت اسمش در کنار چندین نفر آمد از امیر تتلو پویان مختاری گرفته تا این اواخر که پست و استوری هایی از پسری به نام اشکان مستی می گذراد که عکاس می باشد اما ظاهرا تنها رابطه کاری با ریحانه ندارد و خیلی بیشتر از آن که فکرش را بکنید به هم نزدیک هستند.

58

اما چه شد که ریحانه به تهِ خط رسید؟

شاید از خودتون بپرسید که چرا کار ریحانه پارسا به اینجا رسید؟ آخه ریحانه الان با اون ریحانه ای که تو ایران بود زمین تا آسمون فرق کرده به قدری بلاتکلیف که دیگه خودش هم نمی دونه چی میخواد اون یه روز پشیمون و گریانِ روزی هم خندان و شاد البته که پشت پرده خنده هاش هم غمی نهفته است غم و اندوه ریحانه اونقدر زیاد که وقتی شایعه مرگش مطرح شد خیلی ها احتمال دادن که خودکشی کرده.

اینکه چرا ریحانه به این روز افتاده احتمالا به خاطر یه مقایسه غلط بوده او وقتی که مهاجرت کرد فکر میکرد میتونه پا جای پای گلشیفته بزاره اما تفاوت ریحانه خانوم پارسا با گلشیفته این که ریحانه با یه سریال به یکباره گل کرد و معروف شد اما گلشیفته بازیگری است که پله پله پیشرفت کرد و تبدیل به یک چهره مطرح در دنیای بازیگری شد. گلشیفته وقتی مهاجرت کرد فیلم فاخری مثل میم مثل مادر توی کارنامه کاریش بود با کارگردان معروفی مثل اصغر فرهادی و داریوش مهرجویی کار کرده بود.

reyparsa.diva_1639929880

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عاطفه ارسالی در

    خدا ریحانه رو به راه راست هدایت کنه،به انسان بودن خودش احترام بذاره،واسه خودش ارزش قائل بشه،چرا انقد خودشو حقیر میکنه؟؟؟

  • فرزاد ارسالی در

    چیکار به زندگی مردم دارین

  • افسون ارسالی در

    حیفت بشه دختر ای کاش قبل رفتنت میشد جلوتو گرفت

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاکسی ازماایرانیان مقیم ترکیه یااینور کسی نیست که دست کسی که به اشتباه وارد یک گودالی شده واقعا. نباید کسی بعنوان هموطن بهش کمک کنه تا برگرده ایران نمیگم به عرصه بازی گری به زندگی ساده خودش واقعا قصه داره یک هموطن اینجوری بخوادتوی کشورغریب زجربکشه خداکمکش کنه

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو فرق سرت

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفم برات واقعا

  • asra ارسالی در

    دروغه ک مرده چون من دوست شم هرشب باهاش صحبت میکنم
    ریحانه جان خودتو ناراحت نکن

  • مسیح ارسالی در

    شما بیکارید بابا بیخیال این بدبخت بشید خدایی هر کسی تو دنیای خودشه

  • محمد ارسالی در

    کارت درست به هدفت فکر کن

  • ناشناس ارسالی در

    خاک بر سر بی اصل ونصبش کنن با این کارها فقط ابروی زنان ودختران ایرانی را میبرن تف به همچین ادمایی

  • احمد ارسالی در

    ایکاش بجای قلمبه سلمبه حرف زدن ادم بودی ایکاش قدر خودتو میدونستی ایکاش انقدر اوسگل نبودی ونهایتا اینده خوبی برای این ادم متصور نیستم نه من هرکسی بلکه تمام کسایی که یجورایی این بدبخت رو میشناختن وفکر میکردن به هرجا که بخواد میرسه ولی از اولین مصاحبه ای که کرد با تمام حواشی که از خودش بروز میداد مشخص بود که باید برایش فاتحه خواند

  • ناشناس ارسالی در

    بسم ا..الرحمن الرحیم خدا باید اینجور بنده ها رو سریعا لباس بندگی رو از تنشون دربیاره وی صف توجهنم برای اینها درست کنه

  • کیوان ارسالی در

    خدا لعنتت کنه

  • هم وطن گیلانی ارسالی در

    خانوم پارسا شما حق دارید هرطوری که دوست دارید زندگی کنید.اما برایمن سوال پیش می‌آید که ما ماه ها تصویرشان رو دنبال میکردیم واون سریال.اما حالا هم گذاشت رفتی یه دنیا دیگه...انگار شما با اون چادر خواستی بازی کنی که ملت را فریب بدی..آنجا جوری بودی که حس میکردیم یک ایرانی با تمام معنا هستی آنا نبودی ونیست..تو زندگی خودتو بمن کسی هم مزاحم زندگیت نیست وسلام خوش باشی

  • جواد ارسالی در

    برو هر غلطی میخوای بکن

  • سینا رهنما ارسالی در

    حقشه جو گیر شد خودشو به نابودی کشید عین یه ادم زندگی معمولی میکرد

  • ناشناس ارسالی در

    بیچاره خانم ریحانه پارسا.. ناخواسته به چه منجلابی کشیده شد.

  • هستی ارسالی در

    تو خودت هی شایعه درست میکنی تو داری کاری میکنی که همه بهت فحش بدن اصلا خوبت میکنن خب اگه نمیخوای کسی بهت حرفی نزنه یه روز برای خودت هی حواشی نساز

  • محمد طاها ارسالی در

    خاااااک دو عالم واقعا برسرش
    بره بمیره

  • ناشناس ارسالی در

    اینم یه ترفنده،حتما به یه ثروت ویه آدم معروف تور کرده،میخواد بگه،بعده این همه ذلت ،با تلاش خودم به خوشبختی رسیدم،حالا میبینید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها