|

"فریبا خانوم نادری" شال عروسکیشُ با انگشتر زمردش ست کرده؛ حالا چرا کیفت انقد بزرگ؟

Fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر محبوب کشورمان است که با ایفای نقش پری سیما در سریال پر بیننده ستایش بیش از پیش برای مخاطبان شناخته شد.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر مطرح ایرانی است که با سریال پربیننده «ستایش» بیش از پیش در بین مردم شناخته شد. او در این مجموعه نقشش آنقدر منفی بود که باعث شد مردم از وی بدشان بیاید و حتی به گفته خودش وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

به گزارش «شایانیوز»، عده ای هم که شناخت چندانی از خانم بازیگر نداشتند به لطف شام ایرانی فریبا خانوم شناختند. حضور فریبا نادری در شام ایرانی و نمایش خانه فوق العاده لاکچری اش باعث شد تا مدت ها بر سر زبان ها باشد حتی کسانی هم که شام ایرانی را نگاه نمی کردند قسمت های مربوط به حضور خانم نادری را به خاطر دیدن خونه لاکچری و البته بسیار خوش دیزاینش دیدند و همه فهمیدند که فریبا خانم نادری بسیار مایه دار هستند.

از این ها که بگذریم فریبا خانم از فعالان اینستاگرام هستند که تصاویر زیادی از خود در پیجش منتشر کرده و علاقه بسیاری هم به سلفی گرفتن در آسانسور دارد خلاصه هر جا که یه آسانسور آینه دار باشد خانم نادری دست به گوشی می شود و فالوورهایش را به یک سلفی مهمان میکند. 

فریبا نادری

فریبا نادری با اینکه بیش از یک میلیون فالوور دارد مانند بازیگرانی چون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری دائما در حال تبلیغ نیست. البته هر از گاهی برای بعضی برندها تبلیغ میکند اما مثل بعضیا شورشُ درنیاورده و در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برمیدارد. 

فریبا نادری

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

فریبا نادری

ازدواج اول فریبا نادری با 27 سال اختلاف سن

فریبا نادری در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، او گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. وی در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

ازدواج مجدد فریبا نادری

فریبا نادری در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد. همسر فریبا نادری در مورد مراسم خواستگاری گفت: پدر و مادر من هم مذهبی هستند و هم سنتی بنابراین با پدر و مادرم کاملا به شکل سنتی به خواستگاری فریبا جان رفتیم و البته ایشان چای هم آورد ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن را کشید!!!

فریبا نادری

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

حاشیه فریبا نادری در دوران کرونا

فریبا نادری چندی پیش با گاو خطاب کردن مردمی که ماسک نمی زنند حاشیه هایی را ایجاد کرد. برخی از کاربران و فالوورهای او این نوع ادبیات را توهین قلمداد کردند و گفتند که ما واکسن زدیم و ماسک نمی زنیم و باید نسبت به این ادبیات عذرخواهی کنی!

334499041630038485

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بعضی از آدما خیلی اصرار دارن که نشون بدن که خود واقعیشونن اما از اون ور بوم می‌افتم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها