|

"گوهر خانوم" انگاری همه بهش محرم اند؛ کشف حجاب کم بود حالام مهمونی با ممنوعه ها!

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیراندیش بازیگر معروف و محبوب ایرانی ظاهرا دیگر از ممنوع الکار شدن ترسی ندارد و حتی با چهره های ممنوعه هم عکس می گیرد و منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

گوهر خیراندیش بازیگر با سابقه و با نمک ایرانی است که اغلب او را در نقش های طنزگونه دیده ایم و با وجود سن بالایی که دارد اما هنوز هم نقش ها را به بهترین نحو و بامزه ایفا می کند و انرژی شو از دست نداده!

به گزارش«شایانیوز» گوهر خیراندیش اما این روزها یک پاش در ایران است و یک پاشم در آمریکا. ازاین ها که بگذریم خانم بازیگر مدتی می شود که ظاهرا قوانینو حسابی زیر پا گذاشته و با افرادی معروف اما ممنوعه حشر و نشر دارد و حتی به راحتی عکس و ویدیوهایی هم بدون حجاب منتشر کرده است.

اما نه تنها ممنوع التصویر نشد بلکه به راحتی در حال فعالیت است و این در حالیست که اگر از هنرمند دیگری چنین مواردی دیده شود با او برخورد خواهد شد! وی مدی پیش در تولد ابی حضور پیدا کرده بود بعد هم تصاویرش در کنار خانواده و با حجاب ناجور پخش شد. در ادامه هم تصویر گوهر خانم خیراندیش را در کنار طلا گلزار مدل و شاخ اینستایی و مادرش در همان تولد ابی مشاهده می کنید.

گوهر حیراندیش و طلا گلزار

گوهر خیراندیش

البته این تصویر حواشی خود را هم به همراه داشت که خانم شاخ اینستایی یعنی طلا گلزار تصویر خود را با ادیت و فتوشاپ زیاد تو پیجش منتشر کرده بود و ابی تصاویر آن ها را بدون بدون فتوشاپ گذاشته بود و همین شد تا خالی بندی های اینستایی اینگونه افراد لو بره!

گوهر خانم عاشق رقص و رقصیدن!

از طلا که بگذریم گوهر خیراندیش علاقه زیادی به رقص دارد و مدتی پیش هم در یک مصاحبه تلویزیونی درباره هنر رقص صحبت هایی کرد و علاقه اش را نسبت به رقصیدن بیان کرد. صحبت های گوهر خیراندیش درباره موسیقی و هنر رقص در خانواده اش با نگرانی همراه بود و مرتب تاکید می کرد همه اینها برای آن موقع ها بود نه الان! (به شوخی که مثلا ممکن است ممنوع الکار شود).

گوهر خیراندیش  مدعی شد که رقص ایرانی و عربی و هندی را به خوبی بلد بوده و علاقه وافری داشته است.

کشف حجاب گوهر خیراندیش در ملا عام!

گوهر خیراندیش با وجود سن بالایی که دارد اما همچنان در حال گشت و گذار در مهمانی های داخلی و خارجی است. وی چند روز پیش تولد 67 سالگی اش را جشن گرفت. اما به تازگی تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که در کنار پسر و دختر و دامادش حضور دارد و به طور کامل کشف حجاب کرده است.

گوهر خیراندیش و دختر و پسر و دامادش گوهر خیراندیش و دختر و پسر و دامادش

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • M.M ارسالی در

    بانو گوهر خیراندیش سلام....
    شما ممنوع الکار نباید بشید...شما بانو دوست داشتنی محبوب و با وقار....من که خیلی شما رو دوست دارم....
    بی نهایت آرزوی خوشبختی و سلامتی براتون دارم...در کنار خانواده شاد و خرم باشید...بانوی مهرباااااااااااااااااااان....
    به نظر من دور از جون شما... آدمی نباید ظلم کنه و ظالم باشه والا رقص و خواندن که گناهی نیست... دل کسی رو شاد کردن دل کسی رو نشکوندن...خانم و بانوی دوست داشتنی شما فقط شادباشید و به دیگران شادی ببخشید،این بزرگترین ثواب عالم...خدمت به خلق بالاترین و والاترین عبادت است....

  • لیلا ارسالی در

    گذشته ی خوبی که تعریف کردی نداشتی حداقل موقع پیری که در شرف مرگ هستی به خودت بیا ویه کم هم به فکر بعداز مرگت باش که باید یه روز جواب بی بندوباریت رو بدی هنر نیست که جلو هرکس وناکسی درمورد رقص و کارای زشت دیگت صحبت کنی خجالتم خوب چیزیه پیری و معرکه گیرییییی.

  • ناشناس ارسالی در

    به من وخودت نگاه نکن جامون بهشته ما از اینکه اینها در قعرجهنم هستن دلمون میسوزه اخرشم باید شفاعت این جهنمی ها رو در نزد خدا مابکنیم

    • سیدجواد ارسالی در

      زنده بادخانم گوهرخیرانذیش.الهی خیرببینی که دیدنتون شادی میاره ومتاسفانه ادمهای متعصب ومذهبی وکورهمجاهستن که عقده هاشون وحسادتهای زشتتون وبالفظ بدوبهشتی بودن خودشون وجهنمی بودن شما خالی کنن.اماشمازندگی خودتوبکن وتکه تکه شودهرکه نتوان بیند.اررررره


  • بابک ارسالی در

    خیلی هم عالی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی هم عالی

  • ناشناس ارسالی در

    سلام بابا این خانم خیلی خیلی کمبود دارد و مثل اینکه تازه به دوران رسیده نمیدانم چرا سیما این جرثومه ان طرف آبی را کنار نمیگذارد

  • احمد شیرازی ارسالی در

    ایرانی معجونی از غم وشادیه
    کسایی که همیشه شادن محبتشون نسبت به دیگرون کم میشه بخاطر ایکه همین فکر رو در رابطه با دیگرون دارن و احساس میکنن همه شادن همیشه سیر بودن هم همین جوریه
    ما تنها نیستیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها