|

ستِ جیغ "بهاره رهنما" با زنِ کوشکی؛ پیش دکتر پلنگشم آکواشاین میخواد کنه!

bahare rahnama shayanews

بهاره رهنما چهه پر حاشیه ای می باشد که اینبار با تیپ یلدایی و تبلیغات ناجور در مطب دکتر حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
6

بهاره رهنما بازیگر معروف و تا حدودی هم محبوب است که البته دیگر تنها بازیگر نیست و حالا او را باید صاحب برند، صاحب بیزینس های مختلف، کارگردان و... خیلی موارد دیگر هم خطاب کرد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما بجز تمام موارد بالا تبدیل به یک شاخ مجازی و اینفلوئنسر کاربلد و فعال هم شده که حالا با حاشیه و نشون دادن برخی موارد خصوصی با حاجی جان و خوشگذرونی های خود جذب فالوور کرد و دیگر کسی در میدان رقیب او نیست. البته خیلی از هنرمندان هم هستند که خود را وارد چنین بازی هایی نکرده اند و ترجیحشان همان عرصه هنر و شخصیت هنری شان است!

بهاره خانم رهنما اما از طریق مجازی به تمام خواسته های واقعی خود رسید حالا به هر قیمت حتی فحش خوردن از همه! رهنما روزانه استوری های زیادی در جهت تبلیغات مختلف می گذارد و هربار هم با یک تیپ جدید و تینیجری تر. در ادامه استوری جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که در کنار صحرا فتحی بازیگر تئاتر و تلویزیون و البته همسر سابق مهدی کوشکی می باشد، این دو خانم با هم ست یلدایی زده اند و ظاهرا خبر های خوبی هم در راه دارند!!!

بهاره رهنما و صحرا فتحی

بهاره رهنما و استایل های ناجور!

اما چیزی که ای روزها بیشتر در بهاره رهنما دیده میشه و با وجود اینکه زیاد هم تکرار میشه اما هنوز برای کاربران و مخاطبین عادی نشده و هربار هم متعجب می شوند. اون چیزی نیست جز تیپ های بهاره خانم که حالا هر چقدر هم که بگیم دل جوان سن و سال نمی شناسه و باید به خود رسید و این حرف ها، اما چیزی هست به نام عرف و شخصیت که به خصوص یک هنرمند باید آن را رعایت کند.

همانطور که بهاره رهنما را می شناسید و در تصویر بالا هم می بینید او همانند دختران استایل خود را ست می کند و ظاهرا بعد از ازدواج با حاجی شُل حجاب تر هم شده و از هیچ چیز ابایی ندارد.

بهاره رهنما

لباس سالگرد عروسی رهنما که با سوگلی قدیم مقایسه شده بود لباس سالگرد عروسی رهنما که با سوگلی قدیم مقایسه شده بود

بهاره رهنما

البته این سبک لباس ترفند بهاره رهنماست که خودشو تک و خاص جلوه بده. وی با این روش در تلاش برای هر چه معروف تر شدن بود که شد.

البته پوشش هر شخص به خودش مربوطه اما مواردی که از برخی هنرمدا دیده میشه که مورد انتقاد شدید کاربران قرار میگیره، یک از این هنرمندان بهاره رهنماست که در بیشتر مواقع مورد قضاوت مخاطبین قرار میگیره که قطعا خواسته خودشه!

در ادامه تصویری از خانم رهنما مشاهده می کنید که چند گوشواره به صورت نامرتب در گوش دارد با ژستی به ظاهر هنری عکس خود را استوری کرده است.

b.بهاره رهنما

فالوور ها سکوی پرتاب خانم بازیگر

اگر وارد پیجبهاره رهنما شوید و از دنبال کنندگانش باشید متوجه شلوغ بودن پیج و استوری های تبلیغ فراوانی که می گذارد می شوید. وی در طول روز از هر چیزی که فکرش را کنید استوری گذاشته و معرفی دارد و در مقابل هزینه های هنگفت بالایی هم دریافت می کند.

البته با این اوضاع او نزدیک به 5 میلیون فالوور دارد که اگر فیک نباشند و واقعی باشند نشون میده که خود مردم ه تا حدودی مقصر هستند که با فالو کردن چنین افرادی به آن ها بال و پر داده و جیبشان را پر پول تر می کنند که دست آخر هم بهشون بگه بی دست و پا!

خیلی ها هم طرفدار خانم بازیگر هستند اما خیلی ها هم فحش می دهند و هم او را دنبال می کنند! در ادامه نمونه ای از این تبلیغات را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خسته نشدی اینقدر آرایش میکنی

  • داود ارسالی در

    جمع کن این بساط مسخره بازی رو

  • فری ارسالی در

    چقدر دست و پا داره ه ه ه ه......

  • مهدی ارسالی در

    بابا تو رو خدا خسته شدم از بس تا رفتم تو گوگل این ان خانومو دیدم یکی نیست این غربتی
    رو از برق بکشه

  • Mojgan ارسالی در

    این رهنمای دیگه شورشو در اورده

  • منا ارسالی در

    همه ملت نشستن فقط ببین تو یکی کجاتو چیکار میکنی الان واقعا فکر کردی دغدغه مردمی که دنبالت کنن ببینن عکساتو ادیت میکنی یانه واقعا که متاسفم واس جامعه هنری که همیچین بازیگر از خود راضی رو داخل جمعش راه داده😕

  • سعید ارسالی در

    واسه پول هر کاری میکنه..تبلیغ میکنه پولش میره تو جیب دکتر و کلینک و ...چون یه پولی تو جیبش میذارن..کلا رد داده ..جنبه پولدار شدنو نداره....ندید بدید که میگن امثال اینان

  • آزاده ارسالی در

    بابا بسه دیگه .چرا فکر میکنید واسه ما مردم خیلی شما جذابین؟ از داخل پوچین. هیچی واسه نشون دادن جز آرایش و لباس‌هاتون ندارید دلقک ها؟

  • ناشناس ارسالی در

    البته نظر شخصی به کسی ارتباطی نداره،،سعی کنید یه نگاه کنید رد شید،،

  • ناشناس ارسالی در

    مطمئن باشید هیچکس حسرت لباسهای بهار رهنما را نمی خورد ،،هر کسی یه سبکی دوست داره لباس بپوشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها