|

رونمایی نصفه و نیمه "نفیسه روشن" از شوهرش دومش؛ خانومی می ترسی حاجی تو بدزدن!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن انگار خیلی دلش نمی خواهد مردم شوهر دومش را بشناسند ایشان به تازگی تصویری نصفه و نیمه از شوهر دومش با متنی عاشقانه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی حواشی زیادی داشت به شکل عجیب از همسر جدیدش رونمایی کرد.

به گزارش «شایانیور» هنوز مدت زیادی از طلاق و جدایی نفیسه روشن نگذشته بود که ظاهرا خانوم بازیگر نتوانسته بود تنها بماند و دوباره و خیلی سریع عاشق شد، آن هم کجا؟ در راه کربلا!

اینکه نفیسه جان در کربلا و اربعین چجوری عاشق شد هم خودش داستانی دارد. خانم بازیگر با کلی هیاهو و سروصدا اربعین رفت کربلا و بماند که تو اینستاگرام کلی به نفیسه خانوم هجمه وارد شد که چرا و چطور با وجود محدودیت ها رفتی کربلا و....اما هنوز یک هفته از بازگشت نفیسه به ایران نگذشته بود که خانوم دوباره از عاشق شدنش خبر داد. خلاصه خانم بازیگر عشق و عاشقی هایش را در اینستاگرام پهن کرد و چند استوری جنجالی منتشر کرد. او در این استوری ها ابتدا نوشت (یا علی گفتیم و عشق آغاز شد) سپس گفت (حاجی جانمممم هم درگیر عشق زمینی شدم هم عشق آسمانی).

Untitled

Untitled (1)

البته این همسر دوم نفیسه خانوم کیست هنوز خیلی مشخص نیست و خود خانم بازیگر هم خیلی مبهم و رمزآلود از حاجی جدیدش صحبت می کند و حتی برخی رسانه ها گفتند که نفیسه خانوم دوباره با همسر اولش وارد رابطه شده و با هم آشتی کردند. عکس هایی هم که نفیسه از همسر جدیدش منتشر کرده همه نصفه و نیمه است و انگار خانوم بازیگر دلش نمی خواهد عشقِ جدیدش شناخته شود.

Untitled (2)

NAFISE-ROSHAN-VAGHTESOBH-2

به نظر می رسد نفیسه روشن کلا عادت داره که موضوعی از زندگی شخصیش تو فضای مجازی بگه و کاربران رو بین زمین و هوا و کنجکاو نگه داره و بعد از کلی قضاوت بیاد و از فالوورا شاکی بشه و حرفای ناجور بزنه! 

مثلاً نفیسه همین دو سه هفته پیش با انتشار تصویری از دست کبود شده خود متنی مبهم درباره خشونت علیه زنان نوشت که خیلی ها تصور کردند عشق جدیدش کتکش زده اما بعدا خودش با عصبانیت گفت جریان دزدی بوده و از قضاوت کننده ها شکایت میکنه! البته وقتی شخص معروفی در پیج 3 میلیونی بدون فکر قبلی حرف هایی میزند باید هم مورد قضاوت کاربران و رسانه ها قرار بگیرد چون یا نباید میگفت و یا باید با توضیحات بیشتری استوری میزاشت.

Untitled+(3)

به هر حال هر چه هست نفیسه این روزها با همسر جدیدش احساس خوشبختی می کند و انگار در کنار هم آرامش دارند امیدواریم که تیره روزی های خانم روشن هم در اینستاگرام با ورود عشق جدیدش به پایان رسیده باشد.

از موضوع عشق و عاشقی و شوهر که بگذریم نفیسه روشن بسیار اهل خوش گذرانی و تفریح است به خصوص رستوران گردی. این بازیگر زن تصاویر زیاد از خود به اشتراک می گذارد و چندی پیش هم تصاویری همراه با مادر و برادر هایش پست کرده که در ادامه مشاهده می کنید.

nafisehroshan_1635098278

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها