|

تیپ مخمل "لیندا کیانی" تو اسپیناس پالاس؛ خانومی بی فیلترم چه ماهِ!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی که این روزها خودش را برای اکران فیلم صحنه زنی آماده می کند در اکران خصوصی این فیلم با یک استایل زیبا و جذاب حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

لیندا کیانی بازیگر خوش چهره و البته نچرال ایرانی است که تا پیش از این بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده بودیم اما به تازگی انگار لیندا خانوم تصمیم گرفته تا در سینما حضور پررنگ تری داشته باشد.

به گزارش«شایانیوز» جالب است بدانید لیندا کیانی در اینستاگرام طرفداران بسیاری دارد و انتشار تصاویر با تیپ و استایل های مختلف و البته پلنگ نبودن چهره اش این فضا را برای او ایجاد کرده است. خانم بازیگر در حال حاضر 2.6 میلیون فالوور دارد با بیش از 1500 پست منتشر شده!

البته لیندا کیانی از جمله هنرمندانی می باشد که علاقه ای به حجاب ندارد و خیلی مواقع این طور به نظر می رسد که زورکی چیزی بر روی سر خود می اندازد و گاهی هم پوشش او آنقدر نامتعارف می شود که صدای کاربران در می آید. در ادامه استوری جدید او را مشاهده می کنید که ابتدا تیپی سمی از خود منتشر کرده بعد هم نیم رخی جذاب به اشتراک گذاشته است.

lindakiani4_2726143664497506895_1714708791

linda-kiani-bahram-afshari

تیپ و استایل لیندا کیانی در اکران خصوصی صحنه زنی

دوشنبه شب اکران خصوصی فیلم «صحنه زنی» در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد و علاوه بر لیندا خانوم کیانی بسیاری از چهره‌های آشنای سینمای ایران مثل مهتاب کرامتی، امین حیایی و بهرام افشاری در این مراسم حضور داشتند. لیندا خانوم در این مراسم هم مثل همیشه جذاب و تو دل برو بود. بد نیست استایل لیندا کیانی را در این مراسم به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم.

tarahanelebas_1640073024_5

لیندا کیانی یک مانتوی نارنجی رنگ با آستین کیمونو و جیب‌های بزرگ که با دو جنس و طرح متفاوت پارچه ( مخمل و چهارخانه) کار شده، بر تن داشت.

اما نکاتی در مورد این پوشش:

- برای رسیدن به تعادل، بهتر بود از تعداد رنگ‌های کمتری در این پوشش استفاده بشه. به طور مثال رنگ بلوز و شلوار کرم، برای این ست مناسب‌تر بود. علاوه بر این جنس بلوزی که زیر مانتو پوشیده شده مناسب نیست.

-تضاد رنگ بین بوت و شلوار باعث کوتاه‌نمایی در قد شده بود. برای بلندتر دیده شدن قد بهتر است بوت و شلوار همرنگ باشد.

-کیف کراس‌بادی روی قسمتی از جیب افتاده و باعث آشفتگی بصری شده است.

tarahanelebas_1640073024_2

sepide.abdolhay_1640039080

lindakiani4_1640036237

حالا که از صحنه زنی گفتیم و درباره لیندا صحبت کردیم حیف است که از مهتاب کرامتی بانوی جذاب سینما که او هم در مراسم اکران خصوصی حضور داشت حرفی نزنیم.

مهتاب خانوم یک پالت رنگی خنثی طوسی و مشکی را برای این مراسم انتخاب کرده بود. او یک مانتو طراحی شده با خطوط مورب برتن داشت که با شال لمه و شلوار دمپا گشاد ست شده بود.

در کل این استایل چشم‌نواز بود اما کیف کراس‌بادی برای این ست مناسب نبود.

tarahanelebas_1640073024_7

tarahanelebas_1640073024_8

دوباره برگردیم به سوژه اصلی خودمان یعنی لیندا خانم کیانی همان طور که گفتیم لیندا جزو بازیگران فعال و پرکار در فضای مجازی است که تقریباً هر وقت به پیج او سر بزنید قطعاً چیزی جدیدی پیدا می کنید و به عبارتی لیندا همیشه حرف تازه ای برای گفتن دارد. لیندا علاوه بر پرکار بود بسیار هم جسور است او در زمان ریاست جمهوری روحانی اعتراضات تند و تیزی می کرد اما ظاهرا دست از این کارش برداشته و دیگر خیلی به عالم سیاسیون کاری ندارد.

البته جسور بودن لیندا فقط در اظهارنظرهای او خلاصه نمی شود چرا که لیندا خانوم رای انتشار عکس و ویدیو بدون فیلتر و آرایش هم هیچ ابایی ندارد کاری که خیلی از سلبریتی ها از آن ترس دارند.

گواه این مدعا هم لایو اینستاگرامی چندی پیش لیندا خانم است. خانم بازیگر به تازگی یک لایو اینستگرامی داشت و با طرفداران خود صحبت کرد در بخشی از این لایو خانمی بالا آمد از روحیه و شخصیت متواضع لیندا خانم تعریف کرد که اتفاقاً به مذاق خانم بازیگر هم بسیار خوش آمد.

در ادامه تعدادی از دنبال کنندگان از او خواستند که چهره بدون آرایش و حتی بدون فیلتر خود را نشان دهد و از آنجایی که لیندا بازیگر بسیار جسوری است بلافاصله به این درخواست واکنش نشان داد عکس های بدون آرایش خود را منتشر کرد.

2082152821-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دکتر میشول خان ارسالی در

    اخ اگه اون کیف با لباساش جور درمیومد چی میشددددد... مردم ایران بابت این موضوع نگرانند و شب و روز و خوراک ندارن. مثلا من خودم مشوش شدم وقتی جیب مانتو زیر کیف پنهان بود و دیده نمیشدددددد😓
    مردم ما در کل مردمانی نگران و مضطرب هستن پس بیاید با ست لباس و کیف و کفش مناسب مخصوصا بازیگرا از اضطراب و پریشانی و مشکلات مردم کم کنیم.

    با تشکر یک نگران

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها